Mikau Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Hejsan! Jag har kommit på att jag behöver en biljett till uppcon, men så va jag ute för sen och fick ingen förbeställd =/ Är det någon som har en biljett som de inte behöver? PM'a i sånna fall eller skriv i tråden (helst det första) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Hejsan! Jag har kommit på att jag behöver en biljett till uppcon, men så va jag ute för sen och fick ingen förbeställd =/ Är det någon som har en biljett som de inte behöver? PM'a i sånna fall eller skriv i tråden (helst det första) Är inte Uppcon-biljetterna "personliga och kan ej överlåtas"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikau Skrivet oktober 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 är de? didn't know that... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Det står inte på hemsidans regelavdelning men jag har ett vagt minne av att det står någon gång under själva biljettbokningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikau Skrivet oktober 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 står det nått namn eller något på biljetten? eller behövde man ange de när man köpte den? i annat fall får de nog rätt svårt att kolla det =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 står det nått namn eller något på biljetten? eller behövde man ange de när man köpte den? i annat fall får de nog rätt svårt att kolla det =)Biljetterna hämtas i kassan på konventet mot någon form av legitimering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikau Skrivet oktober 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 okej =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg