_Bison_ Skrivet oktober 21, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 En karaktär jag filat lite på senate tiden, kände för att ta en A3:a och göra ett seriöst tecknarförsök. Blev rätt nöjd... Det är meningen att han ska vara rätt smal och så, om någon undrar över posen så är han högt upp i luften och eftersom denna mangakarktär är så über och är van att ta 300 meters hopp så är han väldigt lugnt och avslappnad när han är i luften. http://www.student.itn.liu.se/~adrli749/bilder/2005-10-21_Fury.jpg Har försökt de-Bleach:a min stil lite... Men jag influeras ganska lätt... Nu saknas det bara en ritbräda så jag kan ge bilden en värdig färgläggning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 21, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Mja, vet inte riktigt, vade som är fel med denna bilden. (?) Men det är någont som känns udda. det kanske har med håret att göra, vet inte riktigt, ser ganska anatomiskt korrekt ut iaf. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 21, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Håret ser ju inte ut att ha fått lika mycket tid nerlagt på sig som resten av kroppen. Detaljmässigt är bilden bra, men jag vill säga att anatomin inte är riktig på det vänstra knäet. Det ser alldeless för smalt ut där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Bison_ Skrivet oktober 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Nej, jag vet, jag kom på typ på det sen i efterhand men orka inte ändra, det skulle egentligen kapats lite... (så att knäskålen sticker ut som den gör). Beror helt enkelt på att jag suger på att teckna hår, ju fler detaljer jag ger det desto sämre blir det.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Jag tycker att det ser bra ut :) Men övning ger färdighet så du kanske borde sätta dig ner och bara rita ett par huvuden med hår ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg