Kenshin Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 En kompis till mig har ett spel kallat Dungeons and dragons heroes. Och jag fulkommeligen älskar det spelet. Men jag har inte xBox vilket enligt han är den enda konsollen spelet finns till, för jag vill köpa spelet. Så, finns det något liknande spel till helst Gc, men ps2 funkar det oxå. Tack på förhand // Kenshin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makos Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Baldurs Gate: Dark Alliance I & II, Champions of Norrath. T.o.m bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Baldurs Gate: Dark Alliance I & II, Champions of Norrath. T.o.m bättre. Finns någon av dessa till Gc? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makos Skrivet oktober 21, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Nope, endast ps2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Finns det något hack 'n' slash spel till gc överhuvudtaget? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 21, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 PSO: Episode 1&2 är ett hack'n'slash RPG ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 PSO: Episode 1&2 är ett hack'n'slash RPG ^^ Och Pso är vadå? ^^ Jag skulle oxå vilja veta nån sida där man kan importera amerikanska ds spel. Vill inte importera japanskt, man fattar ju inget o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Finns någon av dessa till Gc?Nope, endast ps2. Baldurs Gate: Dark Alliancefinns till GC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 PSO: Episode 1&2 är ett hack'n'slash RPG ^^ Och Pso är vadå? ^^ Jag skulle oxå vilja veta nån sida där man kan importera amerikanska ds spel. Vill inte importera japanskt, man fattar ju inget o_O Det finns lite amerikanska spel på Liksang och YesAsia. Kanske på Play-asia. F.ö. är PSO en förkortning av "Phantasy Star Online". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Tack för svaren! Jag är evigt tacksam. Fritt fram o låsa tråden ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg