F.d. medlem Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Var ett tag sedan jag paintchattade sist. Här är en ny. Linjerna är inte slarviga, de har ingen 'anti-aliasing'. Alltså, det är som pen i MSPAINT. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 haha, riktigt snygg ^^ gillar verkligen färgerna. det enda som ser lite halvmysko ut är nog tröjan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Snygg var den ja :) Färgerna är härliga på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Den var grym! :D har bara en kritisk kommentar och det är angående tröjan, ser mer ut som någon drar i den en att "vinden" blåser i den (pga. farten) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Tackar för kommentarerna. Du har rätt sepeMulle. Det såg bättre ut på skissen, sedan försvann det när jag gjorde linearten. D: Antar att det 'kluddiga' gav lite effekt. xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet oktober 20, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 ser inget :( skulle du kunna fixa länk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 Den fungerar fint för mig. D: http://www.sheezyart.com/full/535265/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet oktober 21, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2005 Kan se bilden nu helt plötsligt, även utan att använda länken :P Snygg bild! Du har en egen stil och det var ett himla bra jobb med färgläggningen! Inga anatomifel vad jag skådar med mitt öga, och ljus/skuggor är jättebra! Fortsätt såhär! (eller bli bättre :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg