Limza Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 nån matrix grej tror ja..:P men den tog int tid å göra...va tyk`s då? http://photobucket.com/albums/b255/limz ... na0001.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 nån matrix grej tror ja..:P men den tog int tid å göra...va tyk`s då? http://photobucket.com/albums/b255/limz ... na0001.jpg Aningen slarvigt sammansatt (som du själv påpekar). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 wheres the eyes man? has he been hit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 han har ju vita pupiller :O ser ju vem som helst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet oktober 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 Aningen slarvigt sammansatt (som du själv påpekar). hm...jo..fast helt å hållet min stil:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet oktober 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 wheres the eyes man? has he been hit? näe d e meningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 19, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2005 wheres the eyes man? has he been hit? näe d e meningen jag är så van att när ngn har blivit träffad eller liknande i manga så får dom vitqa ögon, så det känns bara konstigt ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet oktober 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2005 wheres the eyes man? has he been hit? näe d e meningen jag är så van att när ngn har blivit träffad eller liknande i manga så får dom vitqa ögon, så det känns bara konstigt ;P haha :D ok...d kanske inte e manga... fast jag kan nog rita dit ett par ögon om d e så :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg