Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto - kommersiell skit?

kanaljen
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det bara jag som tycker att Naruto anime:en börjar spåra ur? I mangan har man ju gått vidare i nuläget med att de har tränat i tre år och har vuxit upp. Men i anime:en så känns som om att de bara gör en massa jävla extra avsnitt för att tjäna pengar... Nån som vet hur många såna där avsnitt de har tänkt o göra innan de går vidare med mainstoryn? Börjar tappa intresset för serien...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu för ett antal månader sedan var animén väldigt nära att springa ikapp mangan så de låter den helt enkelt återfå sitt försprång så att animatörerna kan få mer material att arbeta med. Se det som ett alternativ till att animén skulle ta uppehåll i x antal månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle gissa på att dem fortsätter med animen när det nuvarande äventyret är slut, för då har Naruto varit å "hjälpt" till i alla team...

men sen är det högst troligt att man får hänga med och se när han tränar merd erosennin ett par avsnitt..... sen gör dem hoppet och animen fortsätter normalt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle gissa på att dem fortsätter med animen när det nuvarande äventyret är slut, för då har Naruto varit å "hjälpt" till i alla team...

Folk säger att det faktiskt inte är slut efter i skrivande stund pågående äventyr. Det sägs att det skall vara någonting med Konohamaru efter det här. Varifrån de har fått denna information vete sjutton.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker serien har blivit för seg,slutade kolla på den för rätt lenge sen

Samma här. Alla längre serier brukar alltid få en massa "utfyllningsavsnitt". Man ska kanske inte klaga på alla men jag tycker att dom flesta är jobbiga i längden. Antar det är därför som jag aldrig orkar att kolla på något längre =/ Så blev det med naruto också. Men läser iaf mangan fortfarande och köper den med :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Nära att gå förbi". Så nära var de väl inte? >_>' Att de är så dumma att de inte fattade det med en utgivningstakt av 1 avsnitt i veckan utan sommar- och vinterpauser också.

Och för det får fansen lida med skitfillers. Har inget emot fillers om de är bra. 101 är den enda bra Naruto fillern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter