dreamchaser Skrivet oktober 14, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Tjo Nän här som läst mangan Buttobi CPU!! ? Kommer ihåg att jag läst om den för många år sedan i ett mangakai blad. Nån som kan upplysa mig om den samt även kanske ge en gämförelse mellan mangan och animen. Skulle gärna köpa den om nån kan tipsa mig vart jag kan införskaffa den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 14, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Axelmusic.com säljer animen... i hentai-sektionen. Hm! Fast det kanske bara var mangan du var ute efter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet oktober 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Just nu är det bara mangan. Skall dock spana in animen med. Visste inte att den klassades som hentai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 16, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2005 Har inte sett animén, men har läst mangan upp till bok 3 nu i alla fall. Hentai är väl att ta i, för den fokuserar inte bara på sex. Snarare att de drar det som ett evigt skämt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg