Englali Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Vet nån vilka filmer där Tomas Bolme dubbar? (förutom starzinger, cobra, sandybell, candy candy, galaxy express, rai grottpojken) Även med Anita wall (prinsessan aurora i starzinger???) (förutom starzinger, sandybell, rai grottpojken, galaxy express) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Tomas Bolme: Fyra systrar, Grand prix, Två års ferier, Skriet från vildmarken, Det var en gång rymden (ja den är fransk men...) Elisabeth Bolme, gjorde röste till Aurora. Anita wall gjorde rösten åt Dr Kitty. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Vem gjorde Tomas Bolme rösten till i Starzinger och Rai Grottpojken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Tomas Bolme: Fyra systrar, Grand prix, Två års ferier, Skriet från vildmarken, Det var en gång rymden (ja den är fransk men...) Elisabeth Bolme, gjorde röste till Aurora. Anita wall gjorde rösten åt Dr Kitty. Är du säker? Jag vet att Anita Wall gjorde rösten till Sandybell och jag kan inte påminna mig om att Dr. Kitty lät lik henne. Var iofs väldigt längesedan jag såg Starzinger så jag kan ha fel men när jag tänker mig rösten så låter den mer lik den som Kitty i Sandybell hade. Mia Benson tror jag det är som gör den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Vem gjorde Tomas Bolme rösten till i Starzinger och Rai Grottpojken? Han är Kugo i Starzinger. Kommer inte ihåg om han är med i Rai eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Vem gjorde Tomas Bolme rösten till i Starzinger och Rai Grottpojken? Tomas Bolme är berättarröst och så gör han rösten åt en krigare om jag inte minns fel.. i Rai grottpojken och i Starzinger så gör han rösten åt Cogo och General Matsuma (Fisken med den elektriska piskan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Tomas Bolme: Fyra systrar, Grand prix, Två års ferier, Skriet från vildmarken, Det var en gång rymden (ja den är fransk men...) Elisabeth Bolme, gjorde röste till Aurora. Anita wall gjorde rösten åt Dr Kitty. Är du säker? Jag vet att Anita Wall gjorde rösten till Sandybell och jag kan inte påminna mig om att Dr. Kitty lät lik henne. Var iofs väldigt längesedan jag såg Starzinger så jag kan ha fel men när jag tänker mig rösten så låter den mer lik den som Kitty i Sandybell hade. Mia Benson tror jag det är som gör den. Jag litar på att Warfist har rätt information.. http://warfist.com/starzinger/facts2.html Fast för att vara riktigt säker så borde man kanske starta ett inlägg, med röst prover på http://dubbningshemsidan.com.ru/ forum... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Jag hittade en intervju med Anita Wall på svt:s hemsida. Man känner igen att hon gjorde Sandybell men jag funderar fortfarande på om hon verkligen spelade Dr Kitty... Om någon har något Starzingeravsnitt kan ni ju jämföra. ;) http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2 ... pos=rubrik Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Englali Skrivet oktober 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Tomas Bolme: Fyra systrar, Grand prix, Två års ferier, Skriet från vildmarken, Det var en gång rymden (ja den är fransk men...) Elisabeth Bolme, gjorde röste till Aurora. Anita wall gjorde rösten åt Dr Kitty. Är de filmerna från 70-80 talet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 kunde du inte samlat alla frågor i samma tråd? eftersom dem rör ungefär samma sak... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Englali Skrivet oktober 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 kunde du inte samlat alla frågor i samma tråd? eftersom dem rör ungefär samma sak... Håller med... blev kanske lite väl många inlägg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet oktober 14, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Vet nån vilka filmer där Tomas Bolme dubbar?(förutom starzinger, cobra, sandybell, candy candy, galaxy express, rai grottpojken) Även med Anita wall (prinsessan aurora i starzinger???) (förutom starzinger, sandybell, rai grottpojken, galaxy express) Är du noga med att det ska vara anime? Om inte så kan jag ge dig några exempel. Tomas Bolme: Tintin, Asterix och Obelix möter Caesar, Asterix och Obelix - uppdrag Kleopatra, Mio min Mio. Anita Wall: Tracey McBean, Tarzan 2, Piggley Winks äventyr, en gammal Scooby-Doo-dubbning från omkring 1985. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Englali Skrivet oktober 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Tomas Bolme: Fyra systrar, Grand prix, Två års ferier vad handlar dessa filmer om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg