Bl@ster Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Vad tycker du om denna sida... du kan ju skriva vad Du tycker... Jag tycker att den har några buggar, men det kommer bara med... annars är den bara bra!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 är väll schysst.. inte så mycke folk här än så det skrivs lite. men det kommer med tiden.. btw så gillar jag inte utformningen av sidan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Bl@ster - Kan du ge några konkreta exempel? L3prechaun - Vad med utformningen gillar du inte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bl@ster Skrivet maj 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 jag tycker inte om folk som skriver "korta svar" e.x. Bra,coolt... det är bara onödigt... och folk går in och ut i innläggen... och inte skriver det har till och med jag gjort men det är inte snällt.... mmm... kolla "jag vill bara veta vad du tycker, i Frågor/Förslag/Buggar" >:) >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Tycker forumreglerna kunde varit hårdare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Sidan är helt ok...man kan ju inte ha allt fixat... då skulle sidan inte vara tillgänglig fören jul eller nåt sånt... men den är bra :D det är kul att logga in sig och snacka manga eller anime eller bara snacka skit, men jag tycker att dom borde fixa chatten...alla sticker ju bara till Quakenet men jag har provat och fattar inget! så den skulle jag vilja att ni fixade. annars är det bra för tillfället :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Tycker forumreglerna kunde varit hårdare... Vem vet, det kommer antagligen ske. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 jag tycker inte om folk som skriver "korta svar" e.x. Bra,coolt...det är bara onödigt... och folk går in och ut i innläggen... och inte skriver det har till och med jag gjort men det är inte snällt.... mmm... kolla "jag vill bara veta vad du tycker, i Frågor/Förslag/Buggar" >:) >:) Det finns dom som bara läser och är här för informationens skull, och så ställer man några frågor också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 jag tycker inte om folk som skriver "korta svar" e.x. Bra,coolt...det är bara onödigt... och folk går in och ut i innläggen... och inte skriver Hur menar du? att man måste skriva i ett inlägg bara för att man har läst ett?? och något som är längre än tre ord?? du får förklara dig lite mer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg