GaaraOfTheDesert Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Tjena alla glada, vet inte riktigt om denna tråd är rätt. Nån mod får annars lägga den på rätt ställe, iallafall till frågan. Vet någon vad såna gamla sandaler som japaner använder heter? Består av trä/halm/strå tror jag, men inte riktigt säker. Man använder dem duktigt i många anime serier har jag märkt. Det ska inte vara geta sandlar. Ni som har sett Bleach t ex, Death gods har en sorts sandlar som går upp i hälen finns det såna och isåfall vad heter dem? Är faktist riktigt sugen på införskaffa mig ett par sådana för att använda på sommaren men även inne. Tacksam för svar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Kan det vara Zori sandaler du menar? Du kan ju söka på google.com och se om det är dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfTheDesert Skrivet oktober 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Njae inte riktigt, men även dem letar jag efter. Tatami är nog den sorten jag vill ha fast det går inte upp där bak som jag söker, kanske inte finns? Eller så är det ytterst ovanligt. Ingen som vet någon sida så man kan skriva och fråga någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg