firewalker Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 E's Otherwise och Chrno Crusade har de absolut bästa intronen enligt mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Bästa intron: One Piece, FMA det första i FMA för de övriga är inte bra alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 I want to dive losto mind! I want feeling! I want feeling! ITSUMOOO~~ Dakedo... rurururu....rurururururu.... Ashita wa kitto nani ka aru. Ashita wa dochi da? Everyday, you are my angel, everynight, you are my devil I want this only... sagashimotomeru... ano giro no hikari no nake de.... Papperplanet flyger genom kvällshimlen i hopp om att nå morgondagen... Otaku, jag är en större otaku än du där nånsin kan vara! En liten tjej med jättelånga flätor sådär en 14 år och rätt söt... Don't tell yar mama or she'll think you're insane! Ore ga honou no tenkousei!!!!!!! Åh så underbart! NU LEVER JAAA'! Breaking thru da shining crauds I'm gonna FRY AWAY!!! Till havs, till havs, inget tjafs! TILL HAVS!! Let me be with you... Come back Joe... Come back Joe... Good bye, Joe DRAGON DRAGON! ROCK THE DRAGON! DRAGONBALL ZEI!!! Påckemånn! Du skall fånga fler! JAG SKALL FÅNGA FLEEEEEER!!! Let's stay together Itsumo... (Déja Vu? "I want feeling, ITSUMO...") Kitto fall in love.... I WANNA ROCKS! I get up again... with my wounded body.... tomorrow's the only way to go... Fan, jag skulle kunna sitta hela kvällen och rabbla upp intron jag tycker om. Var de kommer ifrån får ni lista ut själva, era dajvexdammsugare! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Bästa introt är nog Haruka Kanata från Naruto. Love Hina introt är också ganska trevligt. Bästa outrot är Wind från Naruto, sen tycker jag att det första outrot från D.N.Angel bra, men det är nog bara för att låten är så mysig :oops: . Första gången som någon av dina åsikter faktiskt passar in på mina åsikter. Nog för att jag inte har ser Love Hina men jag har sett Naruto och D.N.Angel Och D.N.Angel är väl hyfsat mysig. Men serien är enbart en medel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Hellsing och Robotech.... They RULE!!! Altså de har riktigt sköna intron... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Finns många bra intron... Full metal Panic - Otroligt härligt intro som nästan alltid ger mig ett leende på läpparna. Love Hina - Också ett skönt intro, Hayashibara Megumi für alles! Berserk - Oj oj, inte så jätte bra men ganska rolig enligt mig. One piece (första) - En låt som man bli glad över, låter nästan som en schlager låt :P WE ARE! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Brukar gilla anime intron i allmänhet, men några av dom bästa är: Naruto - OP 3 Gravitation - OP D.N angel - OP Samurai deeper kyo - OP Sen vare ju iof intron det gällde denna tråd... men jag måste ändå nämna outrot till gundam seed... de e sååå bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
areas Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Shoo! Bästa intron e helt klart: 1. Neon Genesis Evangelion 2. Sailor Moon Stars 3. Love Hina Again Totalt bäst1 låtarna i intron är så sköna! bara de inte är på engelska! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiraiya Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Brukade alltid titta på Haruka Kanata introt (Naruto), är egentligen en person som brukar spola förbi alla intron när jag sett det en gång :D F.ö gillar jag Gantz introt också :D Och en massa andra jag inte orkar komma på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 I want to dive losto mind! I want feeling! I want feeling! ITSUMOOO~~ Dakedo... rurururu....rurururururu.... Ashita wa kitto nani ka aru. Ashita wa dochi da? Everyday, you are my angel, everynight, you are my devil I want this only... sagashimotomeru... ano giro no hikari no nake de.... Papperplanet flyger genom kvällshimlen i hopp om att nå morgondagen... Otaku, jag är en större otaku än du där nånsin kan vara! En liten tjej med jättelånga flätor sådär en 14 år och rätt söt... Don't tell yar mama or she'll think you're insane! Ore ga honou no tenkousei!!!!!!! Åh så underbart! NU LEVER JAAA'! Breaking thru da shining crauds I'm gonna FRY AWAY!!! Till havs, till havs, inget tjafs! TILL HAVS!! Let me be with you... Come back Joe... Come back Joe... Good bye, Joe DRAGON DRAGON! ROCK THE DRAGON! DRAGONBALL ZEI!!! Påckemånn! Du skall fånga fler! JAG SKALL FÅNGA FLEEEEEER!!! Let's stay together Itsumo... (Déja Vu? "I want feeling, ITSUMO...") Kitto fall in love.... I WANNA ROCKS! I get up again... with my wounded body.... tomorrow's the only way to go... Fan, jag skulle kunna sitta hela kvällen och rabbla upp intron jag tycker om. Var de kommer ifrån får ni lista ut själva, era dajvexdammsugare! ;) Det var ju en hel del ;) Tycker du verkligen att alla är så bra?.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 satt här och fundera och då kom ja på att introt till Jungle wa itsumo Hare nochi Gu är bra...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 Openings: Love hina Naruto - rocks Naruto - haruka kanata Naruto - kanashimi wo yasashisa ni Naruto - Go Shaman king - Over soul Shaman king - Nothern lights Endings: Naruto - Viva rock Naruto - Ima made nando mo Shaman king - Omokage inte så många endings men ett par openings blev det iaf =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 15, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2004 I want to dive losto mind! I want feeling! I want feeling! ITSUMOOO~~ Dakedo... rurururu....rurururururu.... Ashita wa kitto nani ka aru. Ashita wa dochi da? Everyday, you are my angel, everynight, you are my devil I want this only... sagashimotomeru... ano giro no hikari no nake de.... Papperplanet flyger genom kvällshimlen i hopp om att nå morgondagen... Otaku, jag är en större otaku än du där nånsin kan vara! En liten tjej med jättelånga flätor sådär en 14 år och rätt söt... Don't tell yar mama or she'll think you're insane! Ore ga honou no tenkousei!!!!!!! Åh så underbart! NU LEVER JAAA'! Breaking thru da shining crauds I'm gonna FRY AWAY!!! Till havs, till havs, inget tjafs! TILL HAVS!! Let me be with you... Come back Joe... Come back Joe... Good bye, Joe DRAGON DRAGON! ROCK THE DRAGON! DRAGONBALL ZEI!!! Påckemånn! Du skall fånga fler! JAG SKALL FÅNGA FLEEEEEER!!! Let's stay together Itsumo... (Déja Vu? "I want feeling, ITSUMO...") Kitto fall in love.... I WANNA ROCKS! I get up again... with my wounded body.... tomorrow's the only way to go... Fan, jag skulle kunna sitta hela kvällen och rabbla upp intron jag tycker om. Var de kommer ifrån får ni lista ut själva, era dajvexdammsugare! ;) Det var ju en hel del ;) Tycker du verkligen att alla är så bra?.. Självklart! Annars skulle jag inte ha valt dem. :). Medan somliga bara har kastat sig för BitTorrents blinkande lampor så begav jag mig också till den mörka garderoben där jag hittade en massa kvalitetsgrejor. *myuu* ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg