KinoZ Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Det kan inte bli enklare en så här Vad är ditt/dina favorit Anime intro/intron Några riktigt bra intron är (tycker jag): Triguns, Hajjime no ippos, cowboy bebop och hellsings inrtro Det finns oändligt grymma intron men dessa är speciellt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Ett av mina favoriter, kan inte säga att det är mitt bästa, är Introt till Peacemaker Kurogane även Outrot är slående bra. Annars tycker jag om Haruka Kanata och Wind till Naruto... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 bleh kommer inte på något rakt av men jag gillar outrot till fullmetal alchemist rätt mkt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Den absoluta favoriten: Ginga Nagareboshi Gin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Vandreads intro / Salia - Trust =!"38=)" :D One Piece intro2 och outro3 tror jag det är... Dem är grymma. Annars outro1 till Hikaru no Go. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Jag älskar ju såklart Cowboy Bebop introt, jag tycker även Neon Genesis Evangelion introt är skönt. Vandread och Onegai Teacher har ett bra intro också men det är ju mest på grund av musiken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 bleh kommer inte på något rakt av men jag gillar outrot till fullmetal alchemist rätt mkt :) håller med Fullmetal outrot är rätt coolt men jag tycker introt till bubblegum crices är rätt så häftigt också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Introt till .hack//SIGN var bra.. grym musik iaf. Introt till Naruto just nu är oxå bra.. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Finns många bra, men just nu är det nog öppningslåtarna till Bo bobo, Hokuto no våld och Guruguru som äger mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Ett av mina favoriter, kan inte säga att det är mitt bästa, är Introt till Peacemaker Kurogane även Outrot är slående bra.Annars tycker jag om Haruka Kanata och Wind till Naruto... Samma här fast neon genesis evangelion är också bra, iaf låten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Just nu är det Tenjou Tenge. Men det varierar. Oftast är det action serier, med jrock eller jrap. Airmaster och Ikkitousen hade häftiga intron. Först introt i Grappler Baki var bra, snabbt och techno. Alla intron till Go Nagai's animer är bra. Och alla intron som Masami Obari har gjort är alltid bra. Oftast mycket action, speciellt med Go Nagai. Mycket mecha med Masami Obari, och mycket naket och mycket våld. Men saker som Ai Yori Aoshi kan nå hjärtat, och så är det ruskigt snyggt också. Så det spelar nog ingen roll, så länge det är bra gjort. Men intron har inget med animen att göra egentligen. Finns dåliga intron till bra animer (Shadow Skill) Och bra intron till dåliga animer (Run=DIM) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Första introt till GTO är bäst enligt mig, mest tack vare för att animationerna är specielt gjord för den, samt väldigt läckra :P. Altså inget dom bara klippt ihop från serien. Men på tal om intro, så förstår jag inte Last Exiles intro så bra, så många scener(en iaf) som är med där som inte dyker upp i serien.. förnedrande. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 bleh kommer inte på något rakt av men jag gillar outrot till fullmetal alchemist rätt mkt :) vilken av outrona? jag har sett 3 olika en av mina favorit outron är outrot till haibane renmei, två andra riktigt härliga outron är outrona till berserk och azumanga daioh ett softigt intro är introt till lain Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Intro: NGE Gundam seed (båda), Gunda victory (båda), Kimi Ga Nozomu Eien , Shingetsutan Tsukihime, kiddy grade och Stellvia of the universe. End: Gundam seed (båda, Gundam victory (båda), Kima Ga Nozomu Eien, kiddy grade, stellvia of the universe och Haibane Renmei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Onegai Teacher och Twins intron var båda ganska bra. Introt till Scrapped Princess är en av favoriterna också. Neon Genesis Evangelion, introt, var också det mycket bra... Naruto outrot, "Wind". Några Kenshin outron var väldigt bra också, kommer inte ihåg vilka bara... finns så många :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Av de animer jag har sett så har trigun och R.O.D de absolut bästa introna. Även de senare introna och outrona till Kenshin är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Mina är: Naruto OP 2 - Haruka Kanata Hajime No Ippo OP 1 - Under Star Dragon Drive - True Love Hina - Sakura Saku Love Hina Again - Kirari Takara Dom e så många, orkar inte skriva alla :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Bakuretsu Tenshi är häftig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Nge introt, Gundam wing 1st opening, Cowboy bebop intro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 jag är en allätare när det gäller anime...så dem mesta av det ja har sett tycker ja är bra...finns iaf ingen som ja tycker är dålig...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 Det finns många favoriter, så det är svåst att välja just en favorit... Men Kimagure Orange Road (Superfamiljen) har ett härligt soundtrack, så introt till den serien är alltid värt att nämna bland dom bästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 Evangelion introt är hur skönt som helst :D (mycket bra) Cowboy Bebop introt/outrot både är mycket bra :) Berserk introt (ja nu kommer det) SUGER HÅRD BLÄ (jo förresten vad sjunger han (?) ). P.S tro inte att berserk är en dålig serie bara för det (den är väldigt bra, och mangan är ännu bättre :D ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 8, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2004 One Piece E´s Otherwise tack vare intro låten :) Matantei Loki Ragnarok får med nämnas bara för serien är cool :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Trigun introt är också mycket bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Bästa introt är nog Haruka Kanata från Naruto. Love Hina introt är också ganska trevligt. Bästa outrot är Wind från Naruto, sen tycker jag att det första outrot från D.N.Angel bra, men det är nog bara för att låten är så mysig . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg