CyberSphere Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Är det nån annan än jag som har installerat 1.03 patchen? Vanligtvis så ska det at flera veckor mellan varje ny "stripe", men nu får man dem hur lätt som hellst. Jag hade en stripe när jag startade spelet med den nya uppdateringen. 2 minuter senare så hade jag två nya, och alla spelare på alla servrar har max antal stripes. Nån annan än jag som har märkt detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 De har sänkt points-gränsen för de högre rankerna. Lite för mycket, tycker man kanske, men hey, två befordringar på raken säger man inte nej till. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Aha, så de HAR sänkt gränsen? Tyckte väl det var lite underligt att jag blev befordrad till korpral (eller så var det en högre rang) så fort jag sköt ihjäl en motståndare vid första provspelningen av den nya patchen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Alltså, jag vill kämpa lite för mina befordringar... innan så såg man upp till de få på en server som hade 3 stripes. Det är inte kul att gå in på en server och så är som sagt alla i jättehög rang. Charmen med BF 2 har försvunnit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Tycker jag då verkligen inte. Att spela BF2 känns helt omotiverat för en som knappt har tid att spela, om man måste sitta tio timmar varje dag i en vecka för att bli befordrad. Nu har helt plötsligt "zOMG must rank up"-aspekten försvunnit. BF2 har blivit bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg