Ruben/Mr Copy Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Hur i helsike fixar man en sån där bild som var och varannan person har? (Bilden som är brevid själva inlägget i forumet.Ofta föreställande en manga/anime-figur eller liknande.) Tacksam för svar. /Den nye... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Gå in på din profil, och under "Kontrollpanel för din avatar" så kan du länka till en bild som du vill ha som avatar (max 80 x 80) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruben/Mr Copy Skrivet maj 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Tackar för hjälpen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruben/Mr Copy Skrivet maj 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jo,det är bara en sak...Under rutan "AVATAR" så är det helt blankt.Ska det vara så? :oops: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Det är där du ska fylla i adressen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruben/Mr Copy Skrivet maj 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Allt är ordnat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 jag hade problem med min avatar men hittade en bild som jag hade på lager...jag har många bilder men alla är fel storlek :( Hur kan jag ändra storleken på dom? Korkade frågor behöver också svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 använd något ritprogram...typ som gimp. www.gimp.com kan gämföras med photoshop..fast grattis...sen så högerklickar du och går in på bild och skala bild sen så skriver du in 80 i en ruta där..förstår nog när du ser....annars ka ja försöka förklara mer..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg