chrippa Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Men prutbart ner till 400:- och då gäller det; ett nintendo 8-bit med kabel till tv:n och ström kabel, en handkontroll samt 3 spel: star wars super mario bros. 2 wizards & warriors detta för 400:- ev. byte mot något NDS spel säljes endast inom stockholm, och eventuellt på westcon i januari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Jag är intresserad, men vet inte om jag har tillräckligt med pengar... kan man få återkomma? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 givetvis, när kan du möjligtvis få tag på pengar? du finns i stockholm antar jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Finns nära stockholm. Kan lätt ta mig in. Jag hör av mig om senast några dagar, gör jag inte det så kan jag förmodligen inte köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 iih! glömde nämna att det är en ny connector i! men, så fort du har läst så vet du! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 iih! glömde nämna att det är en ny connector i!men, så fort du har läst så vet du! Ny connector? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 öhm. Ny "läsare" kan man väl säga. Den som läser av spelet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 10, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 Ok, jag är ändå ingen samlare som tycker att det "förstör" värdet, jag vill bara ha en NES som kan spela upp spelen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2005 så bra då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 jag är intreserad med.. dock är den ända gången jag kommer inärheten av sthlm är när jag ska upp till uppcon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 jag kan möjligtvis tänka mig att skicka den, förutsatt att du står för frakten dvs. om inte CyberSphere kan köpa den. chrippaa@gmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg