Dread Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Nu börjar det hända saker :D och i nästa avsnitt MAI!!!!11!!!!11111!!! ska bli spännande å se hur saker å ting utvecklar sig nu äntligen när det bara är några få avsnitt kvar :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 JA! Längtat som fan till detta ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Precis som jag anade, dom väntade att ta med mai tills de absolut sista sekunderna. på så sätt kunde dom göra reklam en vecka i förväg. förövrigt ett bra avsnitt med den snyggaste navelpierceingen jag sett :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Precis som jag anade, dom väntade att ta med mai tills de absolut sista sekunderna. på så sätt kunde dom göra reklam en vecka i förväg. förövrigt ett bra avsnitt med den snyggaste navelpierceingen jag sett :D På vem? o.O Förresten, vad var det med valkyr-kostymerna? De gjorde något så otomes var tvungna att följa order. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Precis som jag anade, dom väntade att ta med mai tills de absolut sista sekunderna. på så sätt kunde dom göra reklam en vecka i förväg. förövrigt ett bra avsnitt med den snyggaste navelpierceingen jag sett :D På vem? o.O onyx himen, kommer inte ihåg vad hon hette. la ni märke till att katten som landade på bilen inte hade samma märke i pannan som katten som miyu sprang på i början hade? Mikoto har säkert en hemlig fet katt arme :P nästa avsnitt ser ut att bli ett lungt med mai och mikoto och mai... äntligen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Cool avsnitt men... va fan var det med Mai och Mikoto med lyssande ögon prylen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Cool avsnitt men... va fan var det med Mai och Mikoto med lyssande ögon prylen :P om man kollade trailern till nästa avsnitt så såg dom normala ut, så jag antar att det bara är en effekt för att få dom att se mystiska ut, eller något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 mm för dom som inte har sett Mai hime och inte vet vilka Mai och Mikoto var i första :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Verkar som min gissning med mikotos katter var rätt :D kollade på trailern till nästa avsnitt igen och såg då TVÅ svarta feta katter i badet. Mikoto har ett helt spionnätverk :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Haha, Mai Power! och Mikoto hade verkligen ett Spion nätverk av katter :D ballt! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 det var som fan... Mikoto chrystal princess.. och katt gud XD men om kattguden tror jag inte vi får mer info... ska bli spännande och se ifall det är något extra speciellt med Arika de magiska orden "för att du är av hennes blod" och Arika med saijayin färgat hår... hmmm... får känsla av en annan med en satellit i omlopp i Mai-hime. sen vill jag veta ifall Machiro är någon speciell eller bara en liten oskyldig tjej som hamnat ivägen för allting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Ja, får se hur de binder ihop det här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 det där med hennes lysande hår tolkade jag som att hon hade något samband med alyssa Searas eller vad hon nu hette :D och jag avslöjade mikotos spionkedja xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 25, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 avsnittet var väldigt bra!, nästa avsnitt one-hour-special! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 är det två avsnitt kave som kommer vara 1 timme var eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 nej, uppfattade det som om de två sista avsnitten blir ett avsnitt som är 1h långt. alltså nästa avsnitt i veckan som kommer är sista avsnittet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Jippi, det lär bli grymma strider på gång :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 ... Senaste avsnittet verkar vara försenat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 ... Senaste avsnittet verkar vara försenat sun/mon säger doremi. Men med tanke på att det är ett dubbelavsnitt så väntar jag gärna två dagar extra :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Jo det är sant, den som väntar på något gott ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 ... väntar alltid för länge. väntar osså på ss, eller doremi, de e bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Har inte sett på SS verisionen men Doremi har gjort mig besviken med allt sitt ändrande på namn hela tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Ja, vad ska man säga om avsnitt 25 då? Yuki Kajiuras musik är som vanligt övergrym, och avsnittet var otroligt häftigt. Klimaxen kommer snart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 jo var helt okej, gillar dock inte förändringen från typ toke till brunett... fast Arika liknar sin mor mer nu iaf... ska bli spännande å se hur det slutar :D gillar dock Mai's kommentar på previewn; "redan sista asvnittet!? Jag kom ju nyss!" :D hon skulle kommit in tidigare :( EDIT: undrar f.ö. ifall nästa kommer idag, eller imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Nice avnsitt men kunde ha varit lite mer action :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg