flaskis Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Hmm, kan någon moderator köra en edit på trådens rubrik och lägga till "Spoiler-varning" så vi slipper skriva spoilerinlägg hela tiden? :D Åh, jag hade rätt. Klassrepresentanten vill sabba för Arika o.OTråkigt att Midori är "ond", även om det verkar vara något som hänt tidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 jag är nästan säker på att hon ändrar åsikt och blir god för eller senare... suck... ingen preview på nästa avsnitt, en av de få serierna jag ser previewn bara för att jag inte kan hålla mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Vad pratar du om? det fanns en prewien på avnsittet jag laddade ner! Föresten, Boda om du läser det här kan du inte ändra tråd namnet till Mai Otome eller något sådant, känns lite konstigt med det nuvarande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 det var som tusan det fanns en preview, hur lyckades jag förtränga det på mindre än 5 minuter!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 Hjärnsläpp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 11, 2005 Anmäl Share Skrivet december 11, 2005 såg klart mai hime idag.. funderar fortfarande på om jag ska se otome också, lär väl bli så i slut ändan, anime-torka just nu :/. btw, någon annan som lagt märkte till att den/det ni kallar för "arika" blir "Akira" om man tar det spegelvänt ? :D bara nått jag snappa upp medens jag läste alla spoilers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Helt andra personer :P Längtar till stunden då Mai kommer in i bilden. När kommer hon? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 18, 2005 Anmäl Share Skrivet december 18, 2005 Avsnitt 11. ... suck ännu ett snyft avsnitt... JAG VILL SE STRID >:D och med massor av den där härliga musiken i bakgrunden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 12: Okej, nu börjar det hända saker. "Ruby of the Flaming Jewel" vars namn är Tokiha Mai kommer in i bilden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 var på tiden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 YAY, MAI, MAI, MAI! :D :D :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 word :D är nyfiken på vad för sorgligt som hänt en av de bästa karaktärerna genom tiderna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 word :D är nyfiken på vad för sorgligt som hänt en av de bästa karaktärerna genom tiderna Hans brorsa nämnde något om att "blivit sliten mellan sina drömmar och kärleken". Har väl något att göra med att otomes inte får ha sexuella relationer eftersom deras nanomaskiner förstörs av detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 kan vara kärleken till sergey och som du nämnde att vara otome bara för att knyta ihop sambanden mellan gammalt och nytt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 27, 2005 Anmäl Share Skrivet december 27, 2005 Sergey har väl inget med Mai att göra vad jag förstått. Snarare kommer väl Tate Yuuichi in i bilden samtidigt. Vem vet? Hon kanske har gett upp allt vad gäller Otomes och är kanske även emot hela denna typ av "soldater" som otomes är. I alla fall av det jag förstått :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Var är det senaste avsnittet, har inte kommit ut ännu :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Var är det senaste avsnittet, har inte kommit ut ännu :( Kan bero på att det har varit jul/nyår. animatörer vill väl också har lite ledigt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Var är det senaste avsnittet, har inte kommit ut ännu :( Serien hade sändningsuppehåll denna vecka. Nästa avsnitt sänds den 5:e Januari vill jag minnas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Yupp, precis som många andra serier: Karin, Bleach, Shuffle! med flera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 någon som vet vad "battle låten" heter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 någon som vet vad "battle låten" heter? menar du den som kommer när det gör Materialise? isåfall så heter den det som jag skrev innan, alltså materialise. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 oki tack, ja det är den jag menar [Men om Mai är en Otome betyder det väl att vi inte får se något av Kagutsuchi. otomes har väl inte childs/slaves. Vore synd, för den e grym :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Glömde lägga up avsnitt 13 :P, så vad tycker ni om det? Personligen tycker jag det var ganksa hyfsat men slutet var inte riktigt som jag hade väntat mig.Jag gissade på att hon istället skulle ta Kazuya-kun som sin Master... men nähä, var ett bra avsnitt ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Var helt övertygad att Kazu-kun skulle dö även i denna säsong, så jag var helatiden redo på att något skulle hända :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg