Gogeta2 Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 ja gamecube äger lugnt kompis en av dem bästa tv spelen tycker jag det första måste var ps2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Kan någon vänlig själ vara hygglig och översätta Gogeta2:s inlägg till svenska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Fram för åldersgräns på internet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Kan någon vänlig själ vara hygglig och översätta Gogeta2:s inlägg till svenska? Jag vill! Ja, GameCube är tveklöst bättre* [än något ospecifierat], kompis. [GameCube är] en av de bästa TV-spelskonsolerna, tycker jag. Den allra bästa** [TV-spelskonsolen] måste vara PlayStation 2***. Översättarens anteckningar: * I originaltexten stod det "äger" (grundform "äga"). Detta må vara likt det svenska ordet, men är här något helt annat. Exempel: A äger B - detta innebär att A är bättre än B på något som beror av sammanhanget. ** "Första" i originalet, men eftersom det är meningslöst i sammanhanget antar jag att det är detta som åsyftas. *** Dubbeltydigt! Originalets "PS2" kan även innebära IBM:s PS/2-datorer. Jag följde dock mina instinkter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Tackar ödmjukast, Sceleris. Nu slipper jag ligga sömnlös och undra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Inga problem, jag är härdad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg