kakan Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Nå, vilken är eran favorit OST? Min är .hack//SIGN OST 1. På den skivan finns det bara underbara låtar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Jo, .Hack//sign är nog den serie som ajg skulle säga hade bäst soundtrack i själva serien. Men jag tycker även att Rurouni Kenshin och Fullmetal alchemist har bra soundtrack. Tsubasa Chronicle har lite skön musik även, det är samma person som gjort musiken till denna serie som gjort till .Hack//sign även. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Finns två animé-OST som står ut i mängden: Berserk Mäktig musik av Susumu Hirasawa, vet inte hur många gånger jag har lyssnar på låtarna Forces och Gats. FLCL Alla gillar väl The Pillows? ;) Detta är nog det bästa soundtracket till en animé som finns, finns så mycket bra låtar här, b la. Last Dinosaur, Hybrid Rainbow, Shooting Star, Blues Drive Monster och listar fortsätter i all evighet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag är också såld på .hack//Sign har första OSTen hemma också ;) Men annars så skulle jag vilja ha Gravitations eller Full moon wo Sagashites också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Detta kommer låta upprepande men jag måste också säga .hack//sign OST 1, det är något speciellt med det. FLCL har också ett grymt bra soundtrack men det ligger ändå snäppet efter .hack/Sign's. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Hur kunde jag glömma Beck? Det är ju trots allt en musikanimé, det är ju nästan givet att det är bra då ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 FLCL har ju bra musik med, funkar inte att lyssna på som "ambientmusik" som andra soundtrack, men som vanlig musik är det perfa ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Hikaru no Go har väldigt bra musik. NGEvangelion också. Noir. Sen har Naruto en av de bästa animelåtarna nånsin: Grief And Sorrow. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Utan tvekan Hellsing OST (både 1 o 2), lyssnar på dom dagligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Ressurected sa: Utan tvekan Hellsing OST (både 1 o 2), lyssnar på dom dagligen. Självklart, de är härliga, men i en speciell stil, en del gillar dem inte alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 Bubblegum Crisis 2040 Elektroniskt och futuristiskt, gör sig väldigt bra till seriens tema och stil i övrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Någon som vet vem som skrivit soundracket till Hellsing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerose Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Paranoia Agent soundtrack är min favorit just nu ^^ Och bland låtarna på den är "Confrontational Paranoia" min favorit. ...Om jag nu bara kunde få tag i soundtracket till Berserk och Millenium Actress. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet december 13, 2005 Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 Soundtrack till Love Hina och FLCL är klara favoriter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 13, 2005 Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 kannaduki no miko OST(vet inte vilket nummer) Gundam Seed blandat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 13, 2005 Anmäl Share Skrivet december 13, 2005 Tja, det är ju självklart Ginga Nagareboshi Gin's soundtrack. ;) Men annars tycker jag om .Hack//SIGN's soundtrack också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet december 14, 2005 Anmäl Share Skrivet december 14, 2005 Var kan man få tag på .hack/SING soundtracket, sen har ju Samurai Champloo också ett hyfsat bra soundtrack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 15, 2005 Anmäl Share Skrivet december 15, 2005 eh.. .hack//sign FLCL haibane renmei med mera.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 16, 2005 Anmäl Share Skrivet december 16, 2005 Står mellan Cowboy Bebop och FLCL. En liten joker är väl Hunter X Hunter med några sköna op och end-låtar =). Hellsing är inte heller helt uträknat, yeah yeah yeah yeah ( Tsumitsukuri na Nikui Yatsu ) - GÅSHUD! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Gundam SEED är underbar :) lyssnar fortfarande på "Shutsugeki! Impulse" såå ofta :) Men allt som är gjort eller har med Yuki kajiura brukar äga, menar favoriter e nog Mai Hime och Gundam seed (och MADLAX+Last exile lite efter) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 och om vi ska snacka gåshud så säger jag bara "Fictionjunction YUUKA - Akastsuki no Kuruma" Brrr :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Först och främst är det självklart .hack//Sign's soundtrack. Ruskigt vacker musik som man bara njuter till. Gillar också OST'en till Serial Experiment Lain, mysigt att sitta och spela datorspel till. Och Hellsing's soundtrack är väldigt skönt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FredL2 Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Cowboy Bebop. Punkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 FredL2 sa: Cowboy Bebop. Punkt. Wut?? Det är bra opening och ending, samt två till låtar max som jag tycker är bra, resten är typ dynga. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 [edit]Argh! Citera-knappen är för nära ändra-knappen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg