Dread Skrivet maj 27, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2006 Här gick det väldigt fort fram. Att det blev Rikut som blev våldtagen beror nog på att Diva vill ha ett starkt barn, ja menar kombinerar man Saya+Diva så får man ett barn utan blodsvagheter, + antagligen dubbelt så starka egenskaper... säger bara "sweet mother of god". Fan du spoilade nästa avsnitt, ja tänkte inte se förhandstitten ju! Ajja nu ska ja se Tokko. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet maj 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2006 Här gick det väldigt fort fram. Att det blev Rikut som blev våldtagen beror nog på att Diva vill ha ett starkt barn, ja menar kombinerar man Saya+Diva så får man ett barn utan blodsvagheter, + antagligen dubbelt så starka egenskaper... säger bara "sweet mother of god". Fan du spoilade nästa avsnitt, ja tänkte inte se förhandstitten ju! haha sorry ... btw tittar du aldrig på dom ? ..det gör jag alltid haha .. Ajja nu ska ja se Tokko aha avsnitt 5 ? .. tänkte jag också nämligen se nu medans man äter frulle :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 27, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2006 japp 5, och jo jag brukar se dem, men när det är nåt spännande på gång så skippar jag previewn :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 28, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2006 Herregud vilka intensiva avsnitt! Den här serien är så underbar, inte en tråkig sekund! Undra hur Kai kommer förändras nu när Riku är död, tvivlar på att han kommer vara lika "tillbakadragen" som förr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 oj oj coolt namn iaf =) well ny på forumet ... vet inte vad jag ska kolla på nu (kollade klart på elfen laid och karin i går) .. så jag tänkte börja maxa blood+ ... :D well ska börja tanka i kväll ;) men gissar (orkade inte lässa alla 9 sidorna sorry) att ni gillar den .. ser så ut iaf (whoops läste nånstans att fansubs var banade eller något liknande ,, usch ,,, jag som bara kollar fansubs ;P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet maj 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 oj oj coolt namn iaf =) well ny på forumet ... vet inte vad jag ska kolla på nu (kollade klart på elfen laid och karin i går) .. så jag tänkte börja maxa blood+ ... :D well ska börja tanka i kväll ;) men gissar (orkade inte lässa alla 9 sidorna sorry) att ni gillar den .. ser så ut iaf (whoops läste nånstans att fansubs var banade eller något liknande ,, usch ,,, jag som bara kollar fansubs ;P) blood+ rekomendera jag verkligen mkt bra serie .. angående fansubs så får man inte diskutera det pga det är lite svart/vit om det är lagligt eller inte .. men självklart ser dom flesta här på forumet det när det gäller nya serier .vore rätt omöjligt annars att kunna se nya serier utan det .. sen så köper man självklart dom serierna som är bra på dvd sen när dom väl kommer (om dom kommer) .. men som sagt du får inte diskutera det ... är lite lustigt men men ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 ok ok ;D sett 10 blood+ nu lite halv seg i bland men annars riktigt bra ;D har inte sett filmen .. hört att den ska vara skit så jag struntar nog i den ;) vill see henne gå lite mer berserk ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 filmen har iofs inte så mycket med tv-serien att göra än så länge. Men själv tycker jag att den är rätt så se värd. å andra sidan är jag nog en av de få som gillar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Oki doki .. ska se den när jag kollat på dom avsnit som kommit ut av tv serien ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 ok ok ;D sett 10 blood+ nu lite halv seg i bland men annars riktigt bra ;D har inte sett filmen .. hört att den ska vara skit så jag struntar nog i den ;) vill see henne gå lite mer berserk ;D Den blir bättre runt avsnitt 20 och efter det så blir den bara bäst (eller ja nästan iaf). Hur som helst, en väldigt bra och solid serie, bäst hittils i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 hehe jag dreglar ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 set 32 stycken nu ;D hur många finns det som gåt i japan ? 33 nu eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 set 32 stycken nu ;D hur många finns det som gåt i japan ? 33 nu eller? 34 sändes idag .. blood+ går på lördagar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 va! oh fan ,,, jaja fan vad sega med [censur]-en jaja jag får vänta da ^^ kan ju inte så bra japanska ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 va! oh fan ,,, jaja fan vad sega med [censur]-en jaja jag får vänta da ^^ kan ju inte så bra japanska ;P du får vänta helt enkelt .. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 *cry* har väntat i typ 5-6 dagar nu ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 *cry* har väntat i typ 5-6 dagar nu ... se på nåtannat sålänge finns många bra serier som sänds nu denna vår säsong Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 hehe har sett alla juuni kokki samt som 10 ergo proxy som finns ;P + massa andra serier denna helgenen `;D + 32 blood+ ^^ set för mycket anime ;P men blood+ är så skön ,,, jag vill veta vad som händer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Någon som vet om de lagt ner fansubbandet av Blood+ ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Någon som vet om de lagt ner fansubbandet av Blood+ ? inte såvitt jag vet .. tror det beror på följande saker ena gruppen av fansubbarna håller på att bygger om sin hemsida . och dom andra har ca 4 andra serier + blood+ att subba och sen får du tänka på att många har sommarlov och kanske åkt iväg .. medmera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Sommar o sol ... usch :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megamike Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Har kollat på dom första 32 episoderna nu och det är helt klart en av dom bästa jag sett, längtar tills jag får hem den första dvd:n i lådan =) som kan köpas här: Länk För dom som vill. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Har kollat på dom första 32 episoderna nu och det är helt klart en av dom bästa jag sett, längtar tills jag får hem den första dvd:n i lådan =) som kan köpas här: Länk För dom som vill. :P man ska inte köpa dom då dom dvderna är bootlegs "dåliga piratkopior".. blood+ finns bara på R2-JP utgåvor än .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 ser definitivt ut som Bootlegs. Ska köpa den när den kommer en riktig version av den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 *snyft* *snyft* 33 var underbart... Hade hoppats på att få se mer av Saya dock, men på förhandstitten såg man lite till. Hade nästan hoppats på att hon skulle få långt hår igen, men hon såg riktigt bra ut i den nya frisyren också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg