Limza Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 hej jag har just blivi medlem och jag har ingen aning om hur man gör när man sätter in teckningar och skisser ;) kan nån hjälpa mejj? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Vadå sätter inn??? menar du scanna in dem i datorn? då behöver du en scanner! skriv inte allt med fet text plz! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 tror hon menar hur man lägger upp dem på nätet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet oktober 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 oj..sorry för de....jag menar asså hur man lägger upp dom här på forumet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Det gör man inte, du länkar till dem via knappen Img. Du kan lägga upp dem på t.ex. Imageshack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 www.photobucket.com Fungerar aldeles utmärkt. Sidan kan se lite skum ut men det är inget farligt med den, lite popups och liknande men vad jag har märkt är det inget som skadar datorn. När du har skapat ett helt gratis account så laddar du upp bilden där och antingen länkar till bilden, eller lägger in den under Hoppas det gick att förstå ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Limza Skrivet oktober 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 ok..;D..tackar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg