Puhiceus Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Varför ser Nyhets delen på index sidan så konstig ut? Jag ser den liggande en halvsida ner med en massa vit utrymme imellan. Har testat det på 5 olika datorer så det kan inte bara vara jag som har problemet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 det är internet explorer som gör det... har du eldräven så ser det normalt ut igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Hände samma sak för mig när jag använde Internet Explorer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Jaha, det hade alltså att göra med att vi använder Explorer D'oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Meh micklade runt i filerna för att optimera något för ett tag sedan har glömt vad jag ändrade så jag måste gå genom allting för att åtgärda det vilket jag inte orkar. Tillsvidare rekomenderar jag att folk använder en riktig webbläsare, opera(opera.com) eller firefox(getfirefox.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Meh micklade runt i filerna för att optimera något för ett tag sedan har glömt vad jag ändrade så jag måste gå genom allting för att åtgärda det vilket jag inte orkar. Tillsvidare rekomenderar jag att folk använder en riktig webbläsare, opera(opera.com) eller firefox(getfirefox.com En RIKTIG webbläsare? Visst Explorer suger, men den är fortfarande den mest använda webbläsaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 En RIKTIG webbläsare? Visst Explorer suger, men den är fortfarande den mest använda webbläsaren. iofs är inte det här riktigt rätt topic att ta upp det här i men eftersom det inte kommer med en annan webläsare till windows och att microsoft inte gör reklam för annat än sin programvara är ju rätt så förstårlig. med andra ord folk vet inte om att det finns annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Sen beter sig det precis likadant i Safari, vilket jag faktiskt är lika 'riktig' webläsare det också. Lite trist ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Men nu ser startsidan ut som vanligt, igen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Jävla särhantering i safari och explorer av bilder, aja löste problem ^^ får jag en kaka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 /me ger Krunaldo en kaka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg