Genma Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Atlantic kommer från och med den 26 oktober att ge sig in på den svenska DVD-marknaden! Den 26 oktober börjar de med att släppa klassiker som 3x3 ögon, Get Backers och Saiyuki requiem. Emina och Studio Animé har även de nya titlar på gång. - Listan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Om du nu måste översätta titlarna, så varför översätter du bara en av tre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Det är de officiella titlarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Trevligt. Jag gillar Studio Anime, med ett undantag av att det aldrig följer med något extramaterial. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Trevligt. Jag gillar Studio Anime, med ett undantag av att det aldrig följer med något extramaterial. Så det gör alltså inte det? Det var mest det jag fruktade. Det gör det inte bättre heller att deras omslag är rätt fula... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Trevligt. Jag gillar Studio Anime, med ett undantag av att det aldrig följer med något extramaterial. Så det gör alltså inte det? Det var mest det jag fruktade. Det gör det inte bättre heller att deras omslag är rätt fula... Inget extramaterial av de DVD:s jag köpt i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 GetBackers alltså! Grymt! FAST = Mer anime på TV! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
navyfusion Skrivet oktober 14, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Man kan väl inte direkt kalla Saiyuki requiem och Get Backers för klassiker??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 14, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Eller 3x3 ögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2005 Eller 3x3 ögon.Jag kom in rätt sent och 3x3 öga vad en av de tidigare grejjerna jag såg, så jovisst. Kalla det moderna klassiker om inte annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 15, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2005 En klassiker och vad en person är nostalgisk över är två vitt skilda saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg