JockeII Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 Ny: Är lite beskärd som ni ser, men det skulle vara alldeles för enkelt annars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 gissar efter döskallen, the punisher (filmen var f.ö. fruktansvärt dålig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 19, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2007 Fel. Och The Punisher-filmen är helt okej, diggar John Travolta med. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Woops, ny bild! Nu borde den vara grymt enkel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 gungrave Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Ser visserligen ut som tvåan, men jaja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 gungrave Gungrave Overdose, men låt gå för det då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 ajja, misstänker att denna vart uppe innan; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Warhammer: Dark Omen? Edit: Tror inte den har varit uppe förut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Antagligen för lätt men jag shoppade den allafall lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Breath of Fire 4? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Känns som att jag fuskar nu... Clannad ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Fuskar? Icke, du kan helt enkelt din grej(inte för att bilden var så svår) och så ville jag ta något som i alla fall någon kunde gissa på så tråden inte stannar upp och dör samt att massa gnällungar hoppar fram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 22, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2007 Var mest att jag håller på att spela det nu, men du har rätt det är jag som känner att jag fuskar om det inte är någonting jag senast spelade för minst 10 år sen... Ska väl inte ta två bishoujo spel på raken, så jag försöker med den här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Ser ut som något gammalt Castlevania, fast jag har inte spelat dom äldre så mycket så jag är inte säker alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Tyvärr det är inget Castlevania. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 oj. det där kan vara så många spel. Donald Duck in Maui mallard? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Nepp inte den heller, tar och lägger upp den oshoppade versionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Det är Ghosts 'n Goblins om jag inte har fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 23, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2007 Jag kan förstå att det ser ut som det, men tyvärr är det fel. Man spelar som demonen i det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Capcom spel, släpptes 1992 till nes. Det här är en uppföljare, originalet var till Game Boy. Nu får vi se vem som är snabbast att Googla ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 24, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2007 Gargoyle's Quest 2. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg