Senshidude Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Vilken tabbe (!) Dock är att söka på webben fusk vad jag vet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Hahaha. Tänkte inte på att du hade den som avatar. ^^; Jag antar att du gillar spelet då? Har du spelat igenom det? Själv äger jag den japanska utgåvan men jag har bestämt mig för att jag måste lära mig mer japanska innan jag försöker spela det igen... (Det finns för övrigt ingen undertitel på den japanska förpakningen). Hur som hellst, här kommer min bild; Bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 jag gissar på front mission 2,3 lr online... men är säkert ingen av dem :P ser ut att vara lite för mkt SF/framtid över bilden påminner mer om Zone of the enders där... hmmm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Shogo MAD, alternativt Citizen Zero, kanske...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Ser rätt så ålderstiget ut, kanske till Sega Saturn? den första tanken som slog mig först var Xenogears, men jag såg snabbt att det abslout inte var det, men den ålderstigna 3Dgrafiken liknar den i Xenogears. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Ser onekligen ut som Shogo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Shogo MAD, alternativt Citizen Zero, kanske...? Shogo M.A.D. stämmer bra det. ^^ Var så god, din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Hahaha. Tänkte inte på att du hade den som avatar. ^^; Jag antar att du gillar spelet då? Har du spelat igenom det? Nej på båda frågorna tyvärr. Men jag vill verkligen spela det. Har en vild gisning på War of Genesis..? Var ingen dålig gissning eftersom det är samma konceptartist som vart med i produktionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Har en vild gisning på War of Genesis..? Var ingen dålig gissning eftersom det är samma konceptartist som vart med i produktionen. För att hitta namnet på den artisten är det bara läsa min signatur. Han har bara för jääla duktig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 du kan beställa Magna Carta usa import från www.spelbutiken.se o.o du behöver bara en chippad ps2:a eller importerad så kan du spela det Japs :P jag ska ta och beställa det snart hehe XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Någon som vill ta över LordMunes tur? Han verkar ha glömt bort detta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Jag fortsätter med denna då: Ett av de bästa spel jag kört ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Gah, känner igen det >_< Har kört det hos en kompis miljontals gånger!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Outrun. Här är min: http://img242.imageshack.us/img242/5396/gissa1jy.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Bonaza brothers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bricks Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Bonaza brothers?Bonanza ska det va :P men annars så var det helt korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Ok här är nästa http://web.telia.com/~u54808520/spelbild.PNG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 ehm... inte hundra på vilket av dem det är men kör på Fatal Fury 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 ehm... inte hundra på vilket av dem det är men kör på Fatal Fury 2 Nope, inte fatal fury 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 KOF 96 om jag minns mig rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Fatal Fury special då? Edit: visst F*n King of fighters serien som japs säger kan det osså vara, men han högre snubben är inte han också från Fatal Fury lr miss minner jag totalt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Spritesen ser annorlunda ut i Fatal Fury och KOF. Terry Bogard är med i både KOF, Fatal Fury och Garou: MotW, men han ser aldrig likadan ut. I MotW har han inte ens sin keps på sig. Den bilden kommer från KOF. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 KOF 96 om jag minns mig rätt Jopp KoF 96 är det. Enda KoF spelet som Geese Howards är med i :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 Hmm lägger upp en ny bild, ingen verkar vilja fortsätta :) En riktig klassiker som jag spelade hela tiden förr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 16, 2005 Anmäl Share Skrivet november 16, 2005 ack det där spelet har jag spelat demot på en massa gånger tror jag. Om det är till PS1. damn you memory! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg