LizZiGicLae Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Jag har aldrig spelat ett av dem, men jag gissar på att det är Metal Slug. Vilken del det är... ja, det vete sjutton. Om det nu är Metal Slug. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Det ÄR Metal Slug. Dock så har jag bara kört lite granna av ett av spelen..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Nja och nja, är det så svårt och dra till med en siffra också? *Ior som vill skaffa detta spel också.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Hmmm... Metal Slug 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Metal Slug 4 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Metal slug 2!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 då kör jag på ettan :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 då kör jag på ettan :] Fast det var ju det jag gissade på när jag bara skrev "Metal Slug". :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 tusan, finns det femman? isf kör ja på den istället... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 LizZiGicLae knep det med trean, lite fusk att gardera sig med ettan sådär också dock. ;) *Ior som är glad över att spelet är någorlunda kännt i alla fall.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Fusk? Det var strategi! Här kommer iallafall nästa bild. Har man spelat det så bör man sätta den här på direkten egentligen. Hoppas bara inte att allt för många har spelat det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Ser ingen bild >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 den tar väääääldigt lång tid att ladda, men sen syns den :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Hm, märkligt. För mig dyker den upp på direkten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Ser ut som ett Newgrounds spel :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 12, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2005 Ser ut som ett Newgrounds spel :P Men det är det inte, ser du! Spelet är släppt på en konsol och släpptes tillochmed i PAL. Dock en aning svårt att få tag på idag, men ingen vidare dyrgrip. Har för mig att den här spelserien även är (var?) ganska populär i hemlandet. Tillverkades iallafall en rad delar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Bishi Bashi Special? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 13, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2005 Bishi Bashi Special? Japp, rätt. Helgalet och jävligt kul spel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 15, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2005 Okej här kommer mitt bidrag, kan vara lite svårt men vad vet jag ^^ Det är gammalt det är det enda jag kan säga. http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/fragetecken.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 15, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2005 ÅÅh, det påminner mig om ett spel jag inte kan namnet på >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2005 En ledtråd tack! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 16, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2005 Spelet är till Atari om jag inte missminner mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 Aja, spelet kanske var för svårt för att folk ska kunna gissa det så jag avslöjar vad det heter. Det heter Bombuzal och utvecklades av Imageworks. Det kom ut i slutet av 80-talet och det gick ut på att man gick runt på en 2d plan och skulle spränga bomber för att lösa diverse pussel. Det var väldigt roligt tycker jag, och min familj ^^ Vad kan det vara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 Jag har faktiskt spelat det där atarispelet ganska mycket, kom dock varken ihåg vad det hette eller att det var till atari-st eller vad det nu var kompisen hade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 Vad kan det vara Aaah! Det är bara att jag bläddrar i en av mina "Officiella Playstation Magazinet" så hittar jag svaret på den här frågan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg