Orrin Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Har klippt lite i den här annars skulle det vara väldigt lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 F.E.A.R kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Nepp det är inte Fear. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Jag vet att det inte är Myst, men... Det ser Myst ut. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Det är inte Myst heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Ser väldigt äventyrsaktigt ut...fast för glatt för Silent hill men jag chansar på det ändå =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Nepp inte Silent hill heller. Kan säga att det är ett bishoujo spel till PC. Jag lägger upp hela bilden imorgon kväll om ingen har gissat rätt då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Meh är ju inte alltför många som spelar bishouju spel -.- Inte jag iallafall :P =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Och jag spelar inte många av genresarna som har dykt upp tidigare så jag tänkte ge igen lite :) Edit: Verkar inte som om nån kan det så jag lägger upp hela bilden nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Trauma center? Kände bara igen prat fönstret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Nepp inte trauma center heller. Ger bilden lite mer tid sen så berättar jag, så börja googla nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Gissar på Planetarian Edit:Var inne på Keys hemsida så nu är jag nästan helt säker på att det är rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Japp visst är det rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Fortsätter väll på samma spår med ett annat visuelt novell spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 *07th Expansion detected* Higurashi no naku koroni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 15min, det var inte länge den räckte. Helt rätt DB, din tur :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Eftersom jag inte har något "normalt" spel förutom tetris och vad man nu får med XP så får jag fortsätta med en visual novel också. Men å andra sidan är denna så löjligt lätt och så är detta trots allt ett manga/anime forum så det skulle förvåna mig om denna hinner bli alltför gammal. Sen ska jag nog fortsättningsvist hålla mig ifrån den här tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 To Heart 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Ja, vad skulle det annars vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Hehe ja det var aningen lätt när till och med "tama nee" var utskrivet :) Ska försöka locka tillbaka lite annat folk till den här tråden också, så här kommer en bild på ett "vanligt" spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Bubble bobble!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Nepp inte Bubble Bobble :) Lite ledtrådar: Spelet kom ut 1984 i Japan och är gjort av allas välkännda Shigeru Miyamoto, spelet släpptes även i Europa men aldrig i USA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Devil World! =D Jag är 100% säker på att det är rätt så jag postar en ny =)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Devil world är helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 <3 Äntligen lyckas jag lösa en före någon annan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg