JockeII Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Jag kan fortfarande inte spelet :/ Omnimusha? ;S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 gissar på silkroad även om det är till pc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Nej, jag är bara NDSberoende Okej då. Retrorävar, bishoujonissar och NDStomtar! Nu skall det väl vara rätt. Men Genji, Onimusha och detta Silkroad är fel. Har varken spelat Genji eller Onimusha (Silkroad har jag inte ens hört talas om tills nu!), men jag är ganska säker på att detta spel är bra mycket mer mytologiskt än nyss nämnda. Om det nu är någon ledtråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 allvarligt talat, ingen anning! känner inte igen det alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 "Spelet Som Ingen Kände Till 2"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 tycker du får posta framsidan snart ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 tycker du får posta framsidan snart ^.^ Jag får nog ta och göra det. Nog för att detta spel inte fått så jäkla mycket uppmärksamhet, men nog trodde jag att någon här skulle känna igen det ändå. Så vad säger ni om jag gör så här? Men jag ville inte göra det för lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Otogi 2 - immortal warriors :P jag kunde jag kunde! f.ö. så e ja ingen xboxare, utan n ps2-freak inte konstigt att ja inte kunde det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Haha jag vet inte vilket spel det är även fast jag vet namnet nu ^^ Vad är det för b-spel du kommer med =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Otogi 2 är rätt. Otogi är inte ett b-spel bara för att du aldrig har hört talas om det. Det har tillochmed fått ganska bra kritik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Kom igen nurå Dready posta en ny bild :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Ja, och någon man känner igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 oj, jag hade glömt bort att jag "gissade" rätt. B) kanske borde varna lite för nakenhet, men är inte så farligt men utifall att så är det länken som gäller. klicka här så därja happy now? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 e inte bra på gamla FPS spel men jag gissar att det e doom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 tyvärr, men rätt genre, alltså gammalt fps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Hah den som inte vet det borde skjutas :D Duke nukem såklart! :D (har jag fel nu borde jag skjutas :< jag minns inte nakna brudar som sköt på en, bara dom man räddade som var täckta i alienslamm :/) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 japp, du ska skjutas. men tror att spelet har samma grafikmotor som duke nukem, om det nu hjälper nåt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 e det quake då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Serious Sam då? :O Dread borde skjutas =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 nepp ingetdera, ska kolla om jag hittar release datumet å se ifall det var före duke nukem eller inte. nej duke nukem var före, men har kollat upp och det är samma motor. kräver hela 66mhz för att spelas och tror det är en 60mb i hårdisk ;) nu snackar vi grejor!. och om jag inte minns fel (vilket jag iofs kan göra) så är det ett av de få gamla fps spelen där det finns kaniner som parar sig och det blir vääldigt många fler kaniner efter ett tag :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Ser ut som Shadow Warrior Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 and we got a winner B) så japp helt rätt, lira det en hel del faktiskt förr i tin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 and we got a winner B) så japp helt rätt, lira det en hel del faktiskt förr i tin. Samma här ^^ Ny bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Rome : Total war? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Rome : Total war? Rätt, bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg