LizZiGicLae Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Monster Hunter är fel och Devil May Cry är fel. Dock är det i samma genre som Devil May Cry. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 God of war? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Nej, God of War är fortfarande fel. :P Jag lägger väl upp en något större bild som kanske gör er klokare: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 kanske något catlevania, men jag kan inte namnen på 3d CV spelen >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 finns det ett 3d-castlevania till psx? grafiken verkar vara lite psx-aktig men jag kan ha fel... :S btw har inte snubben i castlevania serien vitt hår? han här har brunt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Castlevania 64! ...eller inte men jag chansar :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Nej, något Castlevania är det inte. Kan nämna att spelet hör till denna generations konsoler. (Eller förra... beror på hur man ser på saken) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Chaos Legion!!! Där satt den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 DMC? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Fel oooooch... fel. Du är den andra som gissar på DMC, Mune! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Var det inte Chaos legion? :S Maximo då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 maximo (etta) är det nog inte, kan inte komma ihåg något som såg ut sådär. men jag kan passa på att gissa: Maximo 2 Army of sin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Du kan inte gissa samma som mig -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Maximo och Maximo 2 är fel. Hm, betyder det här att jag måste lägga upp en annan bild på spelet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 tack gärna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Ja, en bild som man kan se vad det föreställer :P Förresten Dread! .hack//roots? :O Har det kommit en ny .hack-serie? Måste ses isåfall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Bah. Sätt den nu! Nu borde det bli betydligt lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Inga klockor som ringer överhuvudtaget faktiskt... :S JockeII: japp, det finns det och den är helt okej faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Inga klockor alls :/ Dread: Nice! :) Antar att den inte är klar än? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Du kan inte gissa samma som mig -.- jag gissade inte samma, jag gissade på 2an :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Lineage II? OT: Dread: Nice! :) Antar att den inte är klar än? Finns för tillfället två subbade avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Nej, för bövelen. Nog borde det väl finnas någon på detta forum som vet vad det är? Såvida inte alla bara är retrorävar eller bishoujonissar! Fast jag antar att de måste läsa den här tråden också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Tvivlar p.g.a. vad du sa men måste fråga Lineage 1? Såvida inte alla bara är retrorävar eller bishoujonissar! Känner mig träffad av båda :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Nej, något Lineage är det inte. Ack ack. Men vad händer om jag gör någonting helt galet och lägger upp HELA (nåja, nästan iallafall) bilden!? (Bara den inte gör så att tråden ser konstig ut?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Genji eller nåt sådant? Såvida inte alla bara är retrorävar eller bishoujonissar! . Nej, jag är bara NDSberoende Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg