LizZiGicLae Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 Så det är ett svärd då alltså? Ser ganska märkligt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet april 8, 2006 Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 Breath of fire V ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 8, 2006 Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 japp Bof V dragon quarter är det, skulle klippt bilden ännu mer :D aja din tur vargen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet april 8, 2006 Anmäl Share Skrivet april 8, 2006 Hinner inte hitta någon bild nu, men någon annan får gärna lägga in något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 här kommer en miniyttepytte bild, annars skulle det vara för lätt: ett av mina favortspel (ps. lägger upp större bild om ingen kommer på efter 3 post) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 det är väl metal gear solid 3, tycker set ser ut som 3 stjärnor över en knockad vakt samt en klille med en pistol :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 buhu... rätt :) fasen att det va så lätt då! Grattis Isos, din tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 ok den här gången blir det svårt :3 (hoppas jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 The thing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Hmm. Frågan är om det är '97 års spelgrafik, eller om det är kort taget från en tv. =P Gissar hur som helst på Silent Hill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 ser ut som en GF från final fantasy..... Final Fantasy 7 eller 8? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 nej alla är fel, jag lägger upp en ny bild efter att jag har tränat idag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 oopps, glömde totalt att gå in här igår :D, aja här kommer en bild till: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Det är såklart Legend of Legaia ser jag nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 :) rätt,såg du inte det på förra bilden? skäms på dig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Hehe nu så ser jag såklart att första bilden är därifrån :) Klarar ni den här så blir jag imponerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 GAH! Jag har kört spelet en gång i urminnes tider men kommer inte ihåg vad det heter. T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 En liten ledtråd är att det är gjort 1989 av Color Dreams. Kan även tilläggas att jag har det här spelet så det har gått att få tag på i Sverige (kasetten är dock ljusblå), men jag har aldrig träffat nån som har vetat vad det har varit för nått. Tvivlar på att nån kommer klara det, men jag väntar tills imorrnkväll innan jag lägger upp en bild på ett annat spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 Pfeh! Den var ju enkel. Master Chu And The Drunkard Hu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Ok nu vart jag imponerad, visst är det rätt trodde ingen skulle klara den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Ok, här kommer nästa. Gjorde det lite knepigare genom att göra bilden svartvit. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Chip n' Dale Rescue Rangers? (såg ut som stjärnorna därifrån) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 ny bild, tips? innan tråden avlider... igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Ok, ledtrådar och ny bild. *Spelet är till NES *Det är en konvetrering av ett 16-bitars spel. *Huvudcharren heter Bonk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Bonk's adventure efter en sekunds gogglande :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg