kakan Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Klonoa Måste jag skriva hela namnet? Det finns ju trots allt två Klonoa spel, skriv bara en etta eller en tvåa så får vi se vilken det är ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Klonoa Måste jag skriva hela namnet? Det finns ju trots allt två Klonoa spel, skriv bara en etta eller en tvåa så får vi se vilken det är ;) Vad jobbigt Det är varken ettan eller tvåan det är GBA verisionen har för mig att den heter "Klonoa Empire of dreams" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Ettan eller tvåan till GBA, det finns två spel till GBA versionen >_> men ja du hade rätt, din tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Här kommer nästa bild Lös den inte för fort ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 Phantasy star? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 känner igen det där... Bahamut Lagoon.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 känner igen det där... Bahamut Lagoon.. bajs, du ahnn före >___> klart a tt det är Lagoon eller Bahamut Lagoon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 känner igen det där... Bahamut Lagoon.. bajs, du ahnn före >___> klart a tt det är Lagoon eller Bahamut Lagoon. Ledsen Senshidude men Bahamut Lagoon är fel Lagoon och Bahamut Lagoon är två helt olika spel Jag ger därför Hanpusu-kun rätt eftersom han delvis gissade rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Wuhooo! Okej, klurig en här nu! K thx bye! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Ragnarök Online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sohma Kyo Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Tales Weaver? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Båda har fel X33333 Anyway, ledtråd. Spelet finns iaf. på denna konsol: PlayStation 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Det måste ju vara något från Nippon Ichi. Tror jag. Phantom Brave? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Det där är defenetivt Phantom Brave, synd bara att LizZiGicLae kom före mig =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Det måste ju vara något från Nippon Ichi. Tror jag. Phantom Brave? Wuhoo! We have a winner! Post your picture ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Usch då. Jaja, då postar jag en ny då. Imorgon. :P Dock har jag inget emot om någon lägger upp en ny istället för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Okej, nästa bild var det. Jag hoppas bara inte att den blev för lätt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Metal Slug? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Näpp, det är det inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Contra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Contra Contra...? Nu gäller det att vara snabb här, jag godkänner inte bara "Contra"! (Och inte heller bara en listning av alla delar i serien) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Tror den amerikanska titeln var "Contra shattered soldier" eller något liknande. *Ior som inte klarar Contra på en kredit.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Tror den amerikanska titeln var "Contra shattered soldier" eller något liknande. *Ior som inte klarar Contra på en kredit.* Contra: Shattered Soldier är namnet på NTSC-versionen och även namnet på PAL-versionen! Så, du fick rätt. Bättre lycka nästa gång, Vargen2. :P (Och att klara Contra på en kredit är sjukt. Dock lyckades jag nästan klara Shattered Soldier på Normal utan att förlora en enda kredit, till jag kom till sista bossen) EDIT: Här var förresten den hela bilden, fast i ett mindre format. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet oktober 11, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2005 Vi tar en riktigt lätt en denna gång då, skämms på er om ni inte ens hört talas om detta spel. Bild *Ior som har ett av dem i alla fall.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg