F.d. medlem Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 Jaha, var det Hopkins FBI. Spelade demot en gång i tiden, blev aldrig något mer. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 Mario Paint? Näpp, fel. EDIT: En bild till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 ser ut som en mupp, hittar inget namn på ett spel... hittade ett som kan vara rätt: Muppets - On With the Show! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Fel. Postar en sista bild tillsammans med ledtrådar senare ikväll. Kommer ingen på det före söndag så avslöjar jag det rätta svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 tror jag vet vilket det är men vet inet vad det heter, det liknar shadowgate och är till NES iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Eftersom Isos skriver att det liknar Shadowgate så har jag ju inget annat val än att gissa på Deja vu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Deja Vu hade väl knappt några sådana dära småkaraktärer väl? Eller minns jag fel. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Har inte spelat det, kom bara helt plötsligt på att det fanns ett spel som skulle vara likt shadowgate som hette Deja vu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Isos och Orrin har fel båda två. Men det är till Nes. Släpptes i början på 90-talet. Gavs ut av Atlus. Sista bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Det där är Rockin' Kats ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 En vinnare! o/ Visst är det Rockin' Kats. Typ, det roligaste spelet på Nes. Nästan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Då slänger jag upp en ny då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 vild gissning: harvest moon: save the homeland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Nope. Spelet är till psx. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Hm. Gissar på något Bishi Bashi-spel som aldrig släpptes utanför Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Nope. Spelet går ut på att laga mat och jobba på olika matresturanger, dom som äter maten bedömmer en och resturangens fate. Spelet är döpt därefter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 pizza syndicate? Edit: kom på att pizza syndicate är till PC -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 pizza syndicate? Trodde det jag med men när jag kollade och såg att det inte var pizza man gjorde så blev jag osäker. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Spelet är japanskt och översätter man titeln till engelska heter spelet My Cooking Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Ore no Ryouri Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Korrekt, Underbart spel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Ska se om jag får tag på en bild innan ikväll. Är helt degig, har haft föreläsning. Var en som pratade om mobilspel och blaj. Om jag inte lagt upp nån ny bild innan kl. 21 idag kan nån annan få ta över för mig. (Uppcon börjar imorron) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 ok, din egen uppsatta deadline har gått ut så jag tar mig friheten att lägga upp nästa bild: gissa inte rätt på första försöket som vanligt please :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 ser ut som en liten bild på sephiroth, från FF7, men r tveksam till att de e han av någon anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 nix, sephirot håller aldrig svärdet så i den ceenen. jag tyckte väl att jag kände igen bilden från någonstans ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg