Galondir Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 häh xP jag gissar att det där är Devil May Cry 2 eller 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Jag läser i facit... hoppsan, helt fel! Typ, kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Final Fantasy VIII? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Fel det med, tyvärr! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Resident evil? Vilken del vete sjutton... den uppsnyggade ettan till Gamecube kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Resident evil? Vilken del vete sjutton... den uppsnyggade ettan till Gamecube kanske? Inte helt rätt... men jag godkänner det. För denna gång. Resident Evil Zero är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Thanx^^ Lessen för dröjsmålet. Här är nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Dark Chronicle (Dark Cloud 2) Ren gissning dock, körde bara spelet lite grann. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 tales of symphonia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Milla har rätt för det där är halsbandet som Maximillian i Dark Chronicle (Dark Cloud 2) bär. och han spelas utav samma snubbe som gjorde rösten för Lloyd Irving i Tales of Symphonia :D <---- spelat Dark Chronicle som en jävla tok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 . och han spelas utav samma snubbe som gjorde rösten för Lloyd Irving i Tales of Symphonia. så jag hade lite rätt ialla fall... sen så är det samma person som gör rösten till kratos i ToS som master... eller vad han heter i MGS twin snakes om jag inte minns fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Jajamen, Dark Chronicle är det. Bollen är hos Skatan Milla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 8, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2006 Någon annan får lägga upp något jag orkar inte komma på ett spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 8, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2006 Då tar jag och slänger upp en ny då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 meh det där är ju för lätt det är ju Valkyrie Profile. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Är det spelet alltid sett från det där perspektivet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 ja det är det förutom när du flyger runt ute på den stora världen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Galondir: Rätt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 ja det är det förutom när du flyger runt ute på den stora världen Blir inte det ganska linjärt då? ... tills man kan "flyga runt ute på den stora världen" då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 16, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2006 kan någon lägga upp en ny bild? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 17, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 Ja Galondir verkar ju ha gått och fastnat nånstans så jag hoppar in med denna bilden: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Vet vilket spel det är men kommer inte ihåg namnet riktigt.... "Någon i Dreamland" eller något sådant heter spelet. Aja, tillräcklig ledtråd för den som vill gissa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 "Någon i Dreamland" Öh. Alex Kidd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Det är ju så klart Little Nemo in Dreamland. Brorsan hade det till NES, väldigt kul spel. :) Finns en film också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Finns en film också. Nä! Den måste man se! Hade det spelet till Nes också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg