Skatan Milla Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Vild Gissning nr2: Tales of Destiny 2 (edit: bestämmde att det var tvåan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Extrema gissningen: Tekken Tag Tournament? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Star ocean? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 tales of legendia? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Milla har rätt med Tales of Eternia jag vägrar säga det amerikanska namnet för spelet har inte ett skit att göra med Tales of Destiny så det finns inte en enda jävla mening med att att det ska heta Tales of Destiny 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Azure Dreams till Playstation Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Correctomundo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 Spelet har inte släppts utanför Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 monster hunter??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 nix Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 Legend of Heroes / Sora no Kiseki SC? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 Grandia III (lol)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 @Hanpusu-kun: nix. @denny: nästan, men fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Men suck.... Orka gissa igenom alla spelen i serien.... Säger Sora no Kiseki / Legend of Heroes VI då? Om det inte är rätt så orkar jag inte bry mig. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 det är rätt. (vettetusan vart du får namnet sora no kiseki från, trots att det är samma spelserie vi snackar om :P ) Eiyuu Densetsu 6 heter spelet. Det är hela den japanska titeln, ingen undertitel där. Underbart klassiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Um, på Gametrailers.com så heter kommande Legend of Heroes Sora no Kiseki SC. Dessutom får jag upp Legend of Heroes om jag söker på Sora no Kiseki på google..... Aja, här är nästa spel. Borde vara lätt för de som spelat det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Har inte spelat det, men Winnie the Pooh rumbly tumbly adventure? varje gång jag ser Nalle puh i spelsammanhang får jag även Kingdom Hearts känsla... lite läskigt faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 varje gång jag ser Nalle puh i spelsammanhang får jag även Kingdom Hearts känsla... lite läskigt faktiskt. Öh, var det en gissning? För jag tippar på att det där är Kingdom Hearts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Nej ingen gissning... tyvärr kanske... kommer inte ihåg Nalle Puh med ballong från KH därför gissar jag inte på KH, även om det i.ö. påminner mkt om KH Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Nej ingen gissning... tyvärr kanske...kommer inte ihåg Nalle Puh med ballong från KH därför gissar jag inte på KH, även om det i.ö. påminner mkt om KH Hm, det är sant. Var i och för sig ganska länge sedan jag spelade den där biten av KH, men någon ballong minns jag inte. Nåja. Jag gissar fortfarande på Kingdom Hearts till Denny säger att det är fel eller rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Självklart är det Kingdom Hearts. Bilden är ifrån när man ska hjälpa Nalle Puh att skaffa honung. ^^; LizZiGicLae, din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 damn it B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Det tog någon dag, men då kommer jag med nästa bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Estetiken känns... Grim Fandango? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg