svempa Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 nått Tomb Raider lir? ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Rayman? ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 med tanke på hur det ser ut så är det troligast nåt N64 eller PSX spel. Kanske även ett DS lir. Men vad i helsike är det från? Svår ô.Ó Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Haha, verkar som om jag är en av de få som körde detta spel? Antagligen hjälper det inte om jag förstorar bilden heller... vad vill ni att jag ska göra?Och som ni kanske räknat ut, alla har fel. Spelet är förövrigt till PC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Bara så du vet så är det inte självklart att alla ska känna igen en bild till ett spel när man klipper ut 5% av en bild bara för att man själv känner igen bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Bara så du vet så är det inte självklart att alla ska känna igen en bild till ett spel när man klipper ut 5% av en bild bara för att man själv känner igen bilden. Jamen, ok. Här är hela bilden. Sen vill jag påpeka att jag snarare klippte ut 28% av bilden ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 ett småkrypsliv? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 30, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2006 Du är på god väg ;) Spelet fokuserar sig på flygande insekter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Öhm, inte för att jag tror de gjort ett spel av det men... Antz? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Buck Bumble? fast äsch, det finns väl bara till N64? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Alla har fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Spelet är nog lite väl ovanligt när folk knappt kan gissa på en full bild. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Så vad vill ni att jag ska göra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 ta en ny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Spelet heter Bugrider och är ett enligt mig skitspel.. ^^ Fick det av en kompis i födelsedagspresent för många år sen, och inget jag rekommenderar x3 Här kommer en ny bild: Bör väl blir lättare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Duckhunt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Absolut! Bollen är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Värst vad många bollar man fått ikväll då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 ser ut att höra hemma i final fantasy 8, som förövrigt är det bästa ff-spelet tills slutet/början av cd2/cd3 kom på n grej, är det inte den en av bilarna som krossas av robot spindeln? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 Kul att någon kände igen FF8-bilen som krossas rätt så snabbt av robotspindeln. Tycker att är det bästa ff-spelet tills efter Cd4. Din tur Dread! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 japp här kommer ett spel som jag nyligen börjat spela, om n i sakta takt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 länken funkar ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 fick inte den nya image hosten att fungera som den skulle, men fixat nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 dungeon siege 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 31, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2006 nepp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg