LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Okej, en större bild. Nu bör det bli lättare. Tror jag. Åtminstone för de som spelat spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 EEEEH!! har inte spelat det. har sett en kille spela det, ja. Om det är det spelet ifs... Grandia till ps2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Grandia till ps2? NEJ, det är det inte. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Star Ocean 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Star Ocean 3? Ja-a då, Star Ocean: Till the End of Time är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 soul calibur 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Kan man efter det rätta svaret bekräftats få en helbild av det där så jag får veta om det är vad jag tror att det är.. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 det är vad du tror det är lr iaf med största sannolikhet det du tror det är skulle gissa på denna bilden: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Mumma, vilken klädsel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Så rätt så =) Visst är utstyrseln mumsig ^^ Turen går vidare till Dread! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Tjejer i Tv-spel har för mycket kläder på sig IMO. o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 hoppas den inte är alldeles för lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Huh. Soul Blade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 jepp, hade torsk på spel så fick bli det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Nästa bild då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 argh, känner igen texturerna på huset >__> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Klonoa: door to phantomile, kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Klonoa: door to phantomile, kanske? Nej, det är fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 harvest moon save the homeland... det är så det till GC heter va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 harvest moon save the homeland... det är så det till GC heter va? Det låter bekant i alla fall (Eller så är det något Harvest Moon till en annan konsol som heter så), men det är inte det spelet jag söker efter här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Jag har bara ett sånt stort sug att skriva Conker´s bad fur day? Varför vet jag dock ej... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Super Mario Sunshine! det måste vara det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 Jag har bara ett sånt stort sug att skriva Conker´s bad fur day? Det är bra att gissa, men gissningen var fel, tyvärr! Super Mario Sunshine! det måste vara det! Ja, faktiskt! Det måste det! Du har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 Great Här är nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg