LizZiGicLae Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Klart jag har rätt! Här kommer nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 final fantasy X? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Tekken 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 prince of persia (Sands of time trilogin)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 final fantasy X? Fel! Tekken 3? Fel! prince of persia (Sands of time trilogin)? Fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Kingdom hearts? Ja någon måste ju skriva det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Virtua Fighter 4? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Kingdom hearts? Fel! Virtua Fighter 4? Rätt! Eller, tja... Virtua Fighter 4: Evolution egentligen, men jaja. Det är ju bara en förbättring på samma spel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Här kommer min, som är alldeles för lätt egentligen. Jag orkade inte tänka ut något svårt ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tecknare Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Zelda till supernintendo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Här kommer min, som är alldeles för lätt egentligen.Jag orkade inte tänka ut något svårt ^^; Kan det vara Suikoden II? Jag känner mig dock tveksam eftersom jag inte riktigt känner igen den där byggnaden... såvida det inte är L'Renouille, eller vad sjutton stället heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Nope, inte Suikoden II. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Suikoden då? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Det är rätt, staden på bilden är Gregminster =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Aaah. Ja, man ser ju för sjutton fontänen där... nåväl. Jag skyller på att jag inte spelat ettan lika mycket som tvåan. :P Nästa bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 devil may cry? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 devil mayu cry? Tyvärr inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Final Fantasy X *Lol* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Final Fantasy X *Lol* Fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Påminner mig om Final fantasy 8? Jag gissar på FF8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Jag gissar på FF8 Dessvärre är även det fel! Spelet på bilden är ganska många år nyare än så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 En desperat gissning. WoW eller om du så vill det, World of Warcraft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 tvivlar starkt på att det är wow, närmre på bilden liknar det mer guild wars, men känner inte igen karaktären så tvivlar även på att det är guildwars... skulle kunna vara final fantasy X-2, nån av blomster dräkterna möjligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 Fel det med! Spelet jag är ute efter är inget MMORPG. Om ni vill ha en större bild eller så, så är det bara att säga till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 We want larger PickS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg