Isos Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 10 min snabbare än mig ;) hehe jag hade det spelet til nes när jag var mindre :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Ducktales! Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Här kommer nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Hm. Öh. Bladerunner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 breath of fire dragon quater? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Hm. Öh. Bladerunner? Rätt! Bollen är din Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Oj, det var som sjutton! Då så, här kommer nästa: Har man inte spelat spelet kan det vara rätt svårt att lista ut denna, tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Vild gissning: Panzer Dragoon Orta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Vild gissning: Panzer Dragoon Orta? Okej, det kanske inte var så jävla svårt. Rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Good luck have fun, folks! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Dragons lair? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 neeh, ser för bra ut för att vara dragon's lair.. min gissning går direkt mot castlevania.. symphony of the night? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 båda fel, men Jocke är på rätt spår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Castlevania: Dawn of sorrow? .... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Castlevania: Aria of Sorrow? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Hanpusu-kun jag är ledsen, men här är hela din bild: http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/ ... 397056.jpg Inte sant? Förlåt jag var bara tvungen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Erkefiende har rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Wee, nu kommer en gammal kusling till svårighet. http://files.upl.silentwhisper.net/uplo ... 342332.JPG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Crimson Tears? (heter det så >.>?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Öhm, Crimson Tears? Det är fel, du syftar nog på något annat spel, eller inte. Kom igen bättre kan du. Phew... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Hummm. kan det vara Resident Evil 4 (känner igen kjolen <.<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Haha, det är rätt Hanpusu-kun. Jag som ville posta den här bilden ifall ingen kunde: http://files.upl.silentwhisper.net/uplo ... _Gissa.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 Nyeheheh <----- Pro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 God of War? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2006 doh. du har rätt xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg