Marksman Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 hehe, mjo.. har spelet så. men men, Gissa på den här då... rätt liten bild... hittade ingen större, och skulle jag förstora den så skulle den bara bli megapixlig, hehehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Kan det vara det där Simple2000 Series vol.81: Terra Defence Force 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marksman Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 helt rätt, hur visste du det? jag trodde det inte var så många som kände till det... själv äger man ettan, hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Aldrig spelat något av spelen. Har dock läst recensionen av spelet i Player1 och kände igen bilden, så... :P Skall försöka ladda upp en ny bild snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Sagt och gjort. Tror den här kan bli ganska lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Silent hill? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Och den där ska vara lätt, kan vara rätt så väldigt många spel. Kanske en rätt så låg gissning men men. Resident Evil 4? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Silent hill? Njae. Och den där ska vara lätt, kan vara rätt så väldigt många spel. Det har du i och för sig rätt i. Kan ju vara så att jag tror så bara för att jag vet vilket spel det är. Resident Evil 4? Näpp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Jag säger Silent Hill 4. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Silent Hill 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Det är Silent Hill 2 Har tigit i för många timmar nu efter min dåliga gissning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Jag säger Silent Hill 4. Fel och Silent Hill 3? fel! Det är Silent Hill 2 Ja, rätt! Den hela bilden finner ni här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Alla gånger råkar jag alltid ta något så enkelt, ska försöka ta något svårt denna gång. Gissa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Gunman? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Starship Troopers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 Varken Gunman eller Starship troopers, tyvärr. En väldigt lam ledtråd då det inte så gått lång tid är att "enligt kritikerna" är detta spel bättre än Gunman men sämre än Starship troopers, typ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 The thing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 The thing? Helt otroligt, trodde denna var svår. Rätt! Din tur Isos! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Då var jag för sent ute att få gissa igen. The Thing var svinroligt att spela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 The thing? Helt otroligt, trodde denna var svår. Rätt! Din tur Isos! en vild gissning faktiskt, kom ihåg att min gamla kompis spelade det förr så tycktes jag mig känna igen stilen på monstret :) aja en svår för en gångs skull hoppas jag: http://img442.imageshack.us/img442/1198/nujvlar3iv.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Inte jättesvårt^^ Landstalker är jag nästan säker på att det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 jo landstalker är det... do'h PC du kunde ju väntat så att jag fick svara :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Inte jättesvårt^^ Landstalker är jag nästan säker på att det är. ... inga komentarer... vad finns det att säga? din tur PC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Blurrade huvudpersonen lite, annars hade det varit för lätt^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2006 Ducktales! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg