Snok3n Skrivet april 8, 2014 Anmäl Share Skrivet april 8, 2014 Ursäkta, borde inte ha svarat, jag har ingen bild att bidra med. Överlåter det till nästa man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet april 14, 2014 Anmäl Share Skrivet april 14, 2014 Nästa mans bild är här: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Andra bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Vi kör väl med en gissning på Jojo's bizzare adventure all star battle då kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Det är rätt. Tog den japanska versionen så namnen inte skulle gå att läsa. Och att inte ha med några Del 1-3 karaktärer som skulle ha gjort det enklare på grund av den pågående anime serien. Din tur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Vi kör på med den här då~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 tror jag läst en artikel på gamespot om den där, är det möjligtvis Sequence? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 12, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2014 Haha yep, det stämmer~ Din tur att köra på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet maj 31, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2014 Känns som att Gabo tappat bort bollen, så jag plockar upp den igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2014 Crazy Taxi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Absolut sceleris, du är näste man på tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Ni trodde det var en ny bild, men det var jag, Dio! Nej, vänta, det VAR en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Ser ut som... en blandning mellan tribes ascend, halo, mechwarrior och mass effect XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Vanquish! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Bollen blir plaskvåt, för det är RainyDay som tar den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet juni 7, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2014 Jag tror rainyday flöt iväg med strömmen o glömde bollen någonstans <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 8, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2014 Jag snor bollen då :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet juni 8, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2014 SWAT 4!!!!! ahhh, gamla goa swat serien, nostalgi på hög nivå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet juni 9, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2014 Jag är 99% säker på mitt svar, så jag snor åt mig bollen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet juni 9, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2014 Emperor ... rise of a kingdom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet juni 9, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2014 Du har rätt O: amazing, trodde att den va svår xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Kid Dracula Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Nära, men inte riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Demon Castle Special: I'm Kid Dracula? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg