soleher Skrivet mars 1, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2014 Terranigma! Ett av det bästa spelet genom tiderna imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Stämmer alldeles utmärkt, både på gissningen och angående att det är ett av de bästa spelet genom tiderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Chip's challange? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Chip's challange? Sjävklart är det så. Ingen vidare utmaning direkt kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Då ska vi se om jag lyckas trolla upp en bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 hmm Castlevania ps2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet mars 2, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2014 Yes indeed! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet mars 3, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 4, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2014 Det där är ju Grandia! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet mars 4, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2014 Rätt! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 6, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2014 Jag tog en bild utan livmätare eftersom det skulle göra det hela kanske lite för lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 7, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2014 Bloody Roar 2! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 8, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2014 Oy Klona, ja/nej? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 8, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2014 Hade fullt upp igår så hann inte kolla forumet men IJK har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 9, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2014 Lets go! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 10, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2014 Grrr.... Jag som trodde jag hade bra koll på spel, både nya och gamla -.-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Maybe this guy then? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 DRAGON AGE!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Japp :) Tog lite svårare bilder, kändes som om det skulle vara för lätt om man får se GUI:et Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Haha självklart :D men va den första bilden också från dragon age? känner inte igen den från någonstans :oJaja, lägger upp ny bild här då :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Fable 2 typ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 HA!!!! DET ÄR INTE TVÅAN!! This is the first, and imo the best, Fable :3 Men men, de får väl räknas som rätt, you're up klona! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Tänkte gissa på första spelet eftersom det är det enda som jag har spelat lite av men tyckte att spelet på bilden såg lite mjukare ut än vad jag mindes att det gjorde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet mars 11, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2014 Phantasy star... online? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg