Soverejn Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Haha jag vet... satt i typ en kvart igår och försökte lösa hur fan man skulle bära sig åt. Lyckades ladda upp bilden på eran databas men jag lyckades inte infoga den här, till slut så gav jag upp. Sosai Sceleris får väl försöka lära mig? ;) Trodde någon skulle fuska redan och se smart ut, trevligt att se att ni låter bli. X-wing var inte rätt nej.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Lyckades ladda upp bilden på eran databas men jag lyckades inte infoga den här, till slut så gav jag upp. Sosai Sceleris får väl försöka lära mig? ;) Se denna och sedan denna. Om det nu är Anime.se/Bilder du menar med "databas". :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Se denna och sedan denna. Om det nu är Anime.se/Bilder du menar med "databas". :P Haha yes!, fattade bara inte att man kunde kopiera länkadressen därifrån, arigatou. Fixat nu iaf, så inget mer fuskande :) Och det firar vi med en ny "ledtråd" typ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Se denna och sedan denna. Om det nu är Anime.se/Bilder du menar med "databas". :P Idag lärde jag mig något. Skulle nog ha kunnat gissat på det, men endast för att Game Grumps spelade det för ett tag sen, hade aldrig sett spelet innan dess. (Jag skulle säga att du lägger upp en ny bild, mest för att jag ska få något att göra. 8D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Idag lärde jag mig något. Skulle nog ha kunnat gissat på det, men endast för att Game Grumps spelade det för ett tag sen, hade aldrig sett spelet innan dess. (Jag skulle säga att du lägger upp en ny bild, mest för att jag ska få något att göra. 8D) Meh, komigen... Har du svaret alltså? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Ah, tänkte inte så långt: Star Wars Rouge Squadron. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Ah, tänkte inte så långt: Star Wars Rouge Squadron. Helt Rätt, synd att du ej lirat det, det var en stor del av min barndom, alla dagar man failade på att fälla AT-AT monstren... Bollen över till dig, eller om jag tolkat dig rätt sist, så kan jag fortsätta med en till bild. Äsch jag chansar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 24, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2014 Då det verkar vara ganska dött i denna tråden så känner jag att jag får ta på mig ansvaret att försöka återuppliva den!!Så... Vilket spel är detta då? Tryck inte på bilden, för då ser ni namnet xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Det finns en bilduppladdningsfunktion här på Anime.se som du (och alla) kan använda. Alla bilder får nya namn, så då kommer det inte att avslöjas i bildnamnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Fire Emblem eller något sådant? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Ah sorry sceleris, fattade inte hur man gjorde xDNope klona, men det är ett liknande TRPG till Sega :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Ny ledtråd, och denna gången står inte speltitel där xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Shining Force 1!! Ett av mina favoritspel genom tiderna =) Edit: Argh, nu fick jag den där jäkla melodin i huvudet som är varje gång man är i en stad i shining force. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Ahhhh älskar den låten !! xD Och självfallet är det shining force 1 ;) din tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 SATURN NIGHTS!!!! Ännu ett sega spel :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Rätt! Gammal sega fanboy här, var ju inte så många som hade saturn på den tiden, så trodde denna skulle vara svårare att klura ut =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Jag igen då? hmm... vilket spel då? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoltenTruros Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Men det där är ju Warcraft III :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Du slog huvudet på spiken!! Din tur :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoltenTruros Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Här har ni nått! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Payday 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoltenTruros Skrivet mars 1, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2014 Payday 2? Yup! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 1, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet mars 1, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2014 ahh, vet att det är ett snes rpg, men kommer inte ihåg namnet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg