Sceleris Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Ok, ingen verkar knäcka den här. Det är Turn and Burn: No-fly Zone till Super Nintendo. Nytt spel, tar ett i samma genre: Hm, jag vill ju också säga att det ser bekant ut... men för gammalt för att jag ska minnas namn. (Enda flygspelet jag minns från den tiden är F29 Retaliator.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet maj 29, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2012 iMac Flightsimulator XX? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 29, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2012 Jag är rätt säker på att jag äntligen har kommit på vad det är för spel, A-10 Cuba. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet maj 30, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2012 Helt rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 En värdig uppföljare till Lemmings på SNES. King Arthur, ett spel som var anledningen till så många besök hos polaren :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 3, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2012 Själv förstod jag aldrig riktigt det där spelet men då var jag rätt ung med. Bollen är din Vivi_mage. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 3, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2012 Vi fann det mest roande att utmana varandra att klara av banorna =] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 5, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2012 Hrm.. kanske inte många som kommit så långt? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juni 17, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2012 Ingen som spelat Eternal Daughter antar jag. Först till kvarn o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 21, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2012 Någon lär ju ta denna direkt (kan även noteras att jag inte kollat igenom hela tråden) men men... Tyckte det var dags att få lite liv i tråden igen! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 Neverhood? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 Neverhood? Detta är korrekt! Hade även godtagit Klaymen Klaymen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 Men vad gör jag, gissar på spel fastän jag spelar för lite för att ha bra fantasi när det är min tur att lägga upp bilder... Meeen, den här kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 ET? Nej men det ser bekant ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 Nej men du. är det inte detdär Sesamee Street spelet? edit: det är ju inte ens en ordentlig gissning. Skäms på mig. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 E.T. är rätt! Ett annat godtagbart svar: "världshistoriens sämsta spel". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 22, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 23, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2012 Grafiskt sätt så påminner det om Ratchet & Clank men har ingen aning om vilket av spelen det skulle kunna vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 25, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2012 Det är feeel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet augusti 25, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2012 Ser ut att vara PS2/GC grafik ;o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 15, 2012 Anmäl Share Skrivet september 15, 2012 Även det är fel. Det är från Xbox. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 16, 2012 Anmäl Share Skrivet september 16, 2012 <Vivs> Metal Arms: Glitch in the system, now gimme my prize. Fick rätt svar via IRC. it's all yours baby! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet september 16, 2012 Anmäl Share Skrivet september 16, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet september 17, 2012 Anmäl Share Skrivet september 17, 2012 Penumbra: Black Plauge om jag inte minns fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg