Pthia Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 Total Annihilation? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 13, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2010 Detta ska väl inte behöva vara så svårt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 13, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2010 Lite svårare blir det när du direktlänkar så att allt vi ser är "MobyGames: the definitive resource for PC Games". ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 13, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2010 jag erkänner jag googlade fram en screenshot :P aja det funkade när jag först postasde men nu har jag fixat så den ligger på pici ist, det lönar sig visst inte alltid att vara lat :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 ok vi kör väl en bild till då eftersom ingen gissar. Första bilden: Andra bilden: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 Secret of evermoore kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 17, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 Fasen, jag tänkte på det i första bilden, men sen tänkte jag att det finns en miljon Shot'em up- spel :/ Helt klart Secret of Evermore som Klona skrev. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 17, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 Secret of Evermore är så rätt som det kan bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 17, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 Har aldrig spelat spelet men på något vis har namnet hållit sig kvar i minnet, kanske pga att jag tyckte omslagsbilden var lite otäck när jag var mindre. Nåja, nästa bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 17, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 harvest moon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 17, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2010 nej fan. wild arms va? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2010 Wild arms är helt korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2010 Wild arms är helt korrekt. Ett av dom bättre RPG spelen jag lirat faktiskt. :) Synd bara att "3D"n var så ful i fighterna. XD Slänger upp en bild imorgon när jag vaknat så ni får vänta några få timmar. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Lite smått seg. XD (senil) Men den här vart nog för simpel för det. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 26, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2010 Tog man stendöd på tråden nu eller? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 26, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2010 prova lägga upp en bild till om ingen gissar :P men bara för sakens skulle så gissar jag på något ultima spel men det känns inte som världens bästa gissning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 27, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2010 Gör så här, slänger in 2 bilder. En som är lite bättre än första: Och så en bild från "intro videon" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 29, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2010 Det är ju den digitala versionen av klassikern Hero Quest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 29, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2010 Det är ju den digitala versionen av klassikern Hero Quest. Exactamundo! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2010 En skön klassiker. borde vara lätt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2010 Spelet hade autentiskt samplat motorljud för varje bil. Något som var unikt på den tiden :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2010 jag känner igen den där :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juli 2, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2010 Test Drive? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 2, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2010 Säg inte att det är den! Tyckte att gaugen på första bilden var bekant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg