Klibbnisse Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Okay Ashaz! Om du så gärna vill... <.< Här kommer en uppenbar (inte fullt så) gammal klassiker! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Är det de där Robocop-spelet som alla verkar hata så mycket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Är det de där Robocop-spelet som alla verkar hata så mycket? Du har minsann så rätt det går! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 Öh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 Whoops... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 gissning på ATELIER IRIS 3: GRAND PHANTASM Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 26, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2009 gissning på ATELIER IRIS 3: GRAND PHANTASM Fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 eftersom inget har hänt på snart 2 veckor så tar jag över tråden, Negi du får gärna berätta vilket spel det var btw. (och ja lyftkranen har överlevt två tactical nukes, en hel del annat, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 World in Conflict jue :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 precis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 Det var Mana Khemia så du var väldigt nära kan jag säga (samma utvecklare och liknande upplägg med alkemi etc). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Här har det inte hänt något på länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Nej det är ju flaskis som har bollen.... vi kan likagärna låsa tråden som att vänta på honom ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Eller så lämnar vi den öppen ifall någon stackare skulle vilja jaga rätt på en defilbrator och försöka utföra HLR på leken i fråga... =D * Vänder mig tillbaka för att fortsätta hugga på en lämplig gravsten och tillhörande kista * Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Jo men jag har kört mycket Battlefield 2, och där har man använt en defibrillator. Så det ska väll inte vara några problem ^^ Fast man måste ju bygga en själv. Kanske man kan använda bilbatteri? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Ingen som tänker ta initiativet och ta Fläskis plats? XD Eller typ PM:a snubben! Jag vill gissa spel! D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Shit, jag visste inte att jag hade bollen här! D:D:D:D: Nåja, tar något väldigt enkelt nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Shit, jag visste inte att jag hade bollen här! D:D:D:D: Nåja, tar något väldigt enkelt nu ;) Brütal Legend! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Jag langar upp nytt spel på en gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Silver? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Silver? Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Jahaja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Under en stålhimmel bör det väl vara. Så bezt. ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 16, 2009 Anmäl Share Skrivet november 16, 2009 Korrektamundo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg