Skalleponken Skrivet mars 7, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2009 Mass Effect? :s Wtf, kommer du och tror att Mass Effect har sån dålig grafik? >_> Nej, inte tror, det var bara en hemskt långsökt gissning. Det var det enda rymdspel som jag kunde komma på i mitt alkoholpåverkade tillstånd, därav: ":s". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet mars 7, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2009 Det där är väl Jedi Outcast! Rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 10, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2009 nämen.. så kommer det ett starwars spel och trillar förbi närjag inte tittat in på några dagar :) nåja. bump it flaskis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 10, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2009 Waah, glömde bort att jag hade denna tråd D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 10, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2009 Är det Project Gotham Racing 4? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 10, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2009 Oja, ett av de grymmaste bilspelen till 360 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 10, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2009 Här kommer en ny bild då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet mars 11, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2009 Penny arcade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 11, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2009 Burn Zombie Burn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet mars 11, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2009 Burn Zombie Burn! Rätt! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet mars 11, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2009 Hittade inget bra spel, så den som känner för det får gärna lägga upp en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 11, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2009 Då hugger jag den. Ett av de bästa spelen någonsin imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 12, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2009 Inga gissningar? Ny bild då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 13, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Det enda jag tänker på när jag ser de där bilderna är någon typ av Heroes of might and magic men det är säkert fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Det enda jag tänker på när jag ser de där bilderna är någon typ av Heroes of might and magic men det är säkert fel. Mycket riktigt. Det är fel. tusen gånger bättre än M&M spelen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Elder Scrolls: Arena? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Tycker det ser ut som Elder Scrolls: Daggerfall, eller blandar jag ihop dom nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Tycker det ser ut som Elder Scrolls: Daggerfall, eller blandar jag ihop dom nu? "Before Fallout 3, before Oblivion, before Morrowind, there was Daggerfall. It was Bethesda’s second installment in The Elder Scrolls saga and was (and is) the largest and most complicated single player RPG I’ve ever encountered. It’s even listed in the Guinness World Records Gamer’s Edition as having the largest land-based game area at 63,125 square miles and the most NPCs at 750,000. It came out in 1996, 12 long years ago, and ran in DOS. By today’s standards it is ugly and clunky. It is also buggy… by anyone’s standards. It was also beloved by an huge fan base and you can still find several well maintained websites devoted to this creaky old thing." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Då tar vi denna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kain_Silencer Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Hmm, SNES spela. Seiken Densetsu ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Star Ocean... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet mars 14, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2009 Star Ocean... Japp så enkelt var det, hade dålig fantasi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Riyu, dags att lägga upp en bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Då provar vi ett fightingspel som jag köpte alldeles nyligen. Har blurrat bort namnet för att det inte ska bli för enkelt/fuska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg