Sceleris Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Förmodligen det första men kan också vara det andra då de är ganska likartade grafik-vis. Det är ettan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Star Ocean 3 lulz?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Jaja, försökte att göra det lite svårare genom att mosaika en del av interfacet. Så tråkigt när det nästan bara är gamla spel skitspel som dyker upp i den här tråden :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Synd att alla kommer kunna det här då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Ser ju riktigt Killzone ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Jag trodde ärligt det var GoldenEye först. Men siktet verkar ha lite för avancerad textur för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Ser ju riktigt Killzone ut. B) (rätt med andra ord) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Tycker jag känner igen karaktärerna men kan inte placera dem. Skulle gissa på att spelet släpptes under mina mörka spel år (när jag spelade wow). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Släpptes i europa ganska nyligen, i usa ett år innan dess och i japan 2006 så det är nog möjligt att det släpptes någonstans under din wow-yra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Ser lite ut som Satoshi Urushiharas stil tycker jag. Det är inte något Growlanser-spel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Kanske det är :P ett mer spesifikt svar vill jag nog ha ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Då tror jag det är Growlanser 5 med tanke på när du sa det släpptes. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Jupp. Även känt som Growlanser: Heritage of War här i väst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Armored core... 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Inte riktigt, men rätt tema är det i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Shogo: Mobile Armor Division Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Shogo: Mobile Armor Division Ayeaye =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Shogo: Mobile Armor Division Ayeaye =) Spelade det spelet ohälsosamt mycket en gång i tiden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Jag har spelat det!! Va fan hette det... Sanitarium? Iaf delen då du spelar som en liten flicka fast på nån konstig karneval plats vars omgivning är översvämmad. Man spelar även som insekt sen i ngn konstig värld. Väldigt bra spel :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Jag har spelat det!! Va fan hette det...Sanitarium? Iaf delen då du spelar som en liten flicka fast på nån konstig karneval plats vars omgivning är översvämmad. Man spelar även som insekt sen i ngn konstig värld. Väldigt bra spel :D Det stämmer bra det på alla punkter! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Här är nästa, lite liten bild kanske... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 hah! detdär har jag ju spelat! men vad är det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg