Ashaz Skrivet december 7, 2008 Anmäl Share Skrivet december 7, 2008 Jag gissar vilt på FEL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 7, 2008 Anmäl Share Skrivet december 7, 2008 Det där körde jag hur mycket som helst Det tillhör ju visserligen Gradius-universumet, men rätt svar är: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 7, 2008 Anmäl Share Skrivet december 7, 2008 Så sant så sant. Det är gradius/nemesis 2. Life Force Salamander. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Silhouette Mirage Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 Silhouette Mirage är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 Känns som jag har spelat det där, är dock inte säker men jag gissar på; Grandia! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Negi är nog snart inte längre bodas lärling, han är en mästare själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Jag måste säga att grafiken känns väldigt bekant, likaså den orange håriga tjejen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Ett lysnade spel med mycket kraft <-- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Ett lysande spel med mycket kraft <-- haha, då måste vara något ur Shining Force serien. Jag fuskar med Google och kommer fram till att det måste vara Shining Force III. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Lysande sickan! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Lysande sickan! :D CHARLES-INGV... ehum här kommer nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Planetscape: Torment Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Negi är på hugget, rätt alltså! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Du lämnade ju HUDen kvar så även om jag inte kände igen det på karaktärerna var den direkt avslöjande :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 14, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2009 Vad dåliga ni är. Inte ens en gissning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zacktor Skrivet januari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 Kan man få en ledtråd? x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibaton Skrivet januari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 ja, ledtråd snälla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Jag ger mig på en vild gissning och säger Breath of Fire. Ser iaf ut att vara SNES eran så jag så jag kanske inte är för långt bort med min gissning. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Det är Slapstick (Robotrek i USA) väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Robotek it is! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Provar med den här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibaton Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Bilden avslöjade lite, Måste vara Megiddo. [/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg