NatteN Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 Inte det heller :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Trackmania Sunshine? Trackmania Nations Forever? Trackmania United Forever? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Trackmania Nations Forever? Där har du de :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Hmm... Armored Core... någonting? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Hmm... Armored Core... någonting? nepp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 13, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2008 En lite lättare bild då. var en riktig höjdare på multiplayer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 13, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2008 omg... Även fast man tycker att man har haft koll på multiplayer spel så känner jag inte igen detta för 5öre :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 13, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2008 Metal Arms - Glitch In The System?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 13, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2008 Metal Arms - Glitch In The System?! Bingo. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 14, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 14, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2008 Clock Tower 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 14, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2008 Hehe nej, men minst lika obskyrt. Förresten menar du den amrikanska tvåan, The Struggle within (som nu var en spin-off vid namn Ghost Head i Japan), eller den japanska som var en uppföljare till SNES-spelet men som bara döptes om till Clock Tower i US/PAL-släppet? Sällan man möter på folk som känner till serien... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Men bump på dig då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 24, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2008 Lämnade en ledtråd någonstans också. Här kanske? EO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Om ingen visste efter senaste bilderna och ledtråden så vet ni inte alls. Enemy Zero heter spelet och släpptes till Sega Saturn sent under dess livscykel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 8, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2008 Tycker att det är lite tråkigt att ingen verkar bry sig om denna tråd, så jag jag får väl försöka återuppliva den nu. Här kommer ett spel som jag tycker är sjukt kul trots att det är rätt så simpelt. Gammalt är det också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 8, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2008 Fan, det där spelet har jag ju spelat. Inte den blekaste aning om vad det heter. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Värst vad folk inte gissar....tråkigt...får väl lägga upp en ny bild när jag kommit hem till Sverige, vilket är imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tie Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Är det ett spel där man slaktar grisar? :O Har nog aldrig hört talas om eller spelat spelet .. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Hmm, jag kan väl ta och gissa på Dink Smallwood. Tänkte på det spelet idag, och på något sätt känns begreppet "slakta grisar" bekant med det spelet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Flaskis svarade fan rätt :D Då går bollen över till dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Hur lång tid ska man behöva vänta på en ny bild egentligen??? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 20, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2008 För att hålla det på en seriös nivå så gissar ja på... Förevegt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 22, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2008 så säger jag till Flaskis att lägga upp en bild, och så säger han till mig att göra det åt honom, så glömmer jag bort att göra det själv -__- här kommer den iaf, en bild av ett av tidernas bästa rpg´s; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg