Sceleris Skrivet april 22, 2008 Anmäl Share Skrivet april 22, 2008 City Hunter. Det syns ju på kläderna. Och på vrålståndet. Mokkori-mokkori! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 22, 2008 Anmäl Share Skrivet april 22, 2008 Sceleris sa: City Hunter. Det syns ju på kläderna. Och på vrålståndet. Mokkori-mokkori! Givetvis. Sedan hade jag skrivit irokkom som filnamn villket blir mokkori baklänges, fast det skulle väl ingen annan än du fatta något av. Stackars människor vad de har missat... men de ska få se... de ska alla få se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 23, 2008 Anmäl Share Skrivet april 23, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 23, 2008 Anmäl Share Skrivet april 23, 2008 Negi sa: Givetvis. Sedan hade jag skrivit irokkom som filnamn villket blir mokkori baklänges, fast det skulle väl ingen annan än du fatta något av. Stackars människor vad de har missat... men de ska få se... de ska alla få se! Verkar som någon har hittat sig en ny favorit i animéuniversumet. Kanske det blir min nästa 80-tals serie efter jag är klar med Hokuto no Ken... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2008 Anmäl Share Skrivet april 26, 2008 Sceleris sa: Är det verkligen ingen som sett den här? Lade upp den på skämt, trodde den skulle bli tagen direkt. :S Om jag ger en ledtråd om att spelets skapare har boxarhandskar och en "lucha libre"-mask då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 26, 2008 Anmäl Share Skrivet april 26, 2008 Joooo, men den där är ju lätt. Även om man inte har spelat spelet (vilket jag har) ser man ju att det är TROGDOR. Trodde att någon annan kunde svara på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2008 Anmäl Share Skrivet april 26, 2008 TROGDOOOOR!!! Din tur, m.a.o. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 26, 2008 Anmäl Share Skrivet april 26, 2008 Klart jag har spelat det. men har inte kikat i tråden på ett tag jag har tillochmed skapat en shot som heter trogdoor the burninator. 3cl abzinte & 3 cl turk. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 28, 2008 Anmäl Share Skrivet april 28, 2008 Jag kör en som borde vara ganska lätt (i och för sig är det ju bara en bild på en byggnad, men ändå): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 28, 2008 Anmäl Share Skrivet april 28, 2008 Tänker direkt på Serious Sam när jag ser den bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 28, 2008 Anmäl Share Skrivet april 28, 2008 Men det där lär väl vara FFXII, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 28, 2008 Anmäl Share Skrivet april 28, 2008 flaskis sa: Tänker direkt på Serious Sam när jag ser den bilden. Nu när du säger det... Men FFXII är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 30, 2008 Anmäl Share Skrivet april 30, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 1, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2008 oj. detdär har jag spelat. inte den blekaste vad det heter dock. Något på master system va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 2, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2008 Nä SNES faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 7, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2008 Lite ledtrådar kanske skulle sitta på sin plats då jag knappast tror att en annan bild skulle beskriva spelet bättre. 1. Spelet har något gemensamt med Silent Hill när det kommer till dina öron. 2. Spelet hade två olika namn i USA och Japan. 3. Den där blåa slime-klumpen har något att göra med namnet i en utav utgåvorna, i den andra har det något att göra med katten toms ärkerival. 4. Som sagt är det till SNES. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 7, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2008 Jelly boy ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 7, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2008 Jerry/Jelly Boy (a.k.a. Smart Ball) är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 7, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2008 Nu kommer en svår en... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 7, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2008 Enemy Territory: Quake Wars läre väll vara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 7, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2008 japp japp det är det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 I brist på annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 Trackmania...Nations? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 Nära, väldigt nära, men inte helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 trackmania united? petig duvar då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg